پنگوئن های ماداگاسکار | The Penguins of Madagascar
سینمایی مدت زمان: 63 دقیقه سال تولید: 2008

دانلود انیمیشن دوبله فارسی پنگوئن های ماداگاسکار The Penguins of Madagascar

پنگوئن های ماداگاسکار را می‌شناسید؟ آنها اولین بار در انیمیشن محبوب ماداگاسکار به دنیا معرفی شدند. پنگوئن‌هایی زبل و کار بلد که خیلی زود طرفداران خودشان را به دست آوردند. این شخصیت‌ها به قدری محبوب شدند که بر اساس آنها یک فیلم سینمایی و یک سریال تلویزیونی، هر دو با نام «پنگوئن های ماداگاسکار» ساخته و پخش شد. فیلم انیمیشنی پنگوئن‌ها سرگذشت آنها از کودکی تا تشکیل گروه و رسیدن به باغ وحش نیویورک را نشان داد و در سریال اتفاقات بعد از آن به تصویر کشیده شد.

سریال انیمیشنی پنگوئن‌های ماداگاسکار با همکاری کمپانی‌های DreamWorks Animation و نیکلودیون ساخته شده است. در این انیمیشن، پنگوئن‌ها یعنی اسکیپر، ریکو، کوالسکی و پرایوت در کنار شاه جولیان و همراهان همیشگی‌اش موریس و مورت داستان‌های بامزه و سرگرم کننده‌ای را رقم می‌زنند. قسمت اول این سریال با بیش از 6 میلیون بیننده، رکورد پرتماشاگرترین قسمت از سریال تلویزیونی را به نام خودش ثبت کرد.

در سریال انیمیشنی پنگوئن های ماداگاسکار ماجرا از این قرار است که پنگوئن‌ها با شاه جولیان و 2 همراهش یک مسابقه برگزار می‎‌کنند. در این مسابقه ،گروهی برنده است که زودتر از رقیبش به پرچم برسد. پنگوئن‌ها زبل و آموزش دیده هستند و کارهایشان طبق نقشه است. در مقابل جولیان و افرادش برنامه‌ی خاصی برای بردن پرچم ندارند. اما یک اتفاق عجیب رخ می‌دهد. وقتی پنگوئن‌ها به جای پرچم می‌رسند، پرچم را در دست جولیان می‌بینند. آنها که طاقت شکست ندارند، دوباره از اول مسابقه می‌دهند. اما باز هم جولیان برنده می‌شود. دلیل برد جولیان چیست؟ تماشای این انیمیشن را از دست ندهید.

انیمیشن دوبله فارسی پنگوئن های ماداگاسکار The Penguins of Madagascar را می‌توانید از وب سایت و اپلیکیشن ویزور کیدز تماشا یا دانلود کنید. علاوه بر این، فیلم انیمیشنی پنگوئن های ماداگاسکار با دوبله فارسی در ویزور کیدز در دسترس علاقمندان قرار دارد. امیدواریم از تماشای آن لذت ببرید.