سونیک راهنما
سینمایی مدت زمان: 65 دقیقه سال تولید: 1993

دانلود انیمیشن سونیک راهنما دوبله فارسی

انیمیشن سونیک راهنما جزو انیمیشن سریالی سونیک خارپشت است که سال 1993 از کانال ABC آمریکا پخش می‌شد. این سریال بر اساس بازی ویدیویی سونیک Sonic the Hedgehog از کمپانی سگا ساخته شده است. این بازی در دورانی به بازار عرضه شد که کمپانی نینتندو با بازی سوپرماریو بر دنیای بازی‌های ویدیویی پادشاهی می‌کرد. سونیک خیلی زود طرفداران خودش را به دست آورد و محبوب شد. به همین دلیل هم از این شخصیت دوست داشتنی و زبل چندین سریال، انیمیشن و فیلم ساخته شد. جدیدترین آن انیمیشن سونیک خارپشت Sonic the Hedgehog  محصول 2020 است که اکنون در ویزور کیدز قابل مشاهده است.

سونیک یک خارپشت آبی رنگ است که با سرعتی غیر قابل تصور می‌دود. او با حلقه‌های جادویی‌اش توانایی تلپورت دارد. دشمن قسم خورده سونیک، یک دانشمند دیوانه به نام اِگمن یا همان دکتر رباتنیک است. او به دنبال این است که قدرت سونیک را به دست بیاورد و بر دنیا حکومت کند. البته همیشه با دخالت سونیک و دوستانش، نقشه‌های شوم دکتر رباتنیک نقش بر آب می‌شود.

در این قسمت از انیمیشن سریالی سونیک با عنوان انیمیشن سونیک راهنما Sonic Past Coolداستان از این قرار است که، تیلز یک دایناسور کوچولو در جنگل پیدا می‌کند. با کمک سونیک، سالی و بانی او را خیلی زود به گله‌اش برمی‌گردانند چون موقع رفتن دایناسورها شده و آنها در حال مهاجرت به سرزمین‌های گرم هستند. اما یک مشکل وجود دارد. سالی متوجه می‌شود که آنها مسیر را اشتباه می‌روند. سونیک خودش را به رئیس گله می‌رساند تا مسیر درست را به آنها نشان دهد...

انیمیشن سونیک راهنما دوبله فارسی را می‌توانید از وب سایت و اپلیکیشن ویزور کیدز تماشا یا دانلود کنید. همچنین اگر به این سریال جذاب علاقمند هستید، دیگر قسمت‌های آن در ویزور در دسترس علاقمندان قرار دارد. امیدواریم از تماشای آنها لذت ببرید.

ما در ویزور جدیدترین انیمیشن های دوبله فارسی دنیا از جمله انیمیشن لگو شزم جادو و هیولاها ، متصل، خانواده پاگنده ، روح، انیمیشن بی باک ، فروزن، انیمیشن درخت آرزوها و ... را برای دانلود و تماشا با بهترین کیفیت در دسترس شما علاقمندان گرامی قرار داده‌ایم و امیدواریم از تماشای آنها لذت ببرید.