هرج و مرج فضایی | Space Jam
سینمایی مدت زمان: 78 دقیقه سال تولید: 1996

دانلود انیمیشن هرج و مرج فضایی دوبله فارسی Space Jam - فیلم لونی تونز

انیمیشن هرج و مرج فضایی نام اثری سینمایی است که ترکیبی از پویانمایی (انیمیشن) و فیلم زنده است و در سال ۱۹۹۶ و به کارگردانی جویی پیتکا ساخته شده است. این فیلم محصول کمپانی برادران وارنر می‌باشد و شخصیت اصلی ماجرا را بسکتبالیست معروف، مایکل جردن ایفا کرده است. 

داستان انیمیشن هرج و مرج فضایی که با نام فیلم لونی تونز نیز شناخته می شود، از یک شب تابستانی در حیاط یک خانه شروع می‌شود. پسر بچه‌ای به نام «مایکل» در حال تمرین بسکتبال است که پدرش سر می‌رسد. او در انداختن توپ مهارت خوبی دارد و به پدرش می‌گوید آرزو دارد وارد تیم ملی بسکتبال شود و بعد از قهرمانی مثل پدرش بیسبال بازی کند. چند سال می‌گذرد و حالا «مایکل جردن» قهرمان بی‌رقیب بسکتبال شده است. بعد از اینکه اعلام بازنشستگی می‌کند در یکی از نشست‌های مطبوعاتی اعلام می‌کند که قصد دارد بیسبال را به صورت حرفه‌ای دنبال کند.

کمی دورتر از کره زمین، سیاره کوه ابلهان قرار دارد. اهالی آنجا از نبود سرگرمی مناسب خسته شده‌اند. رئیس آنجا به صورت اتفاقی چند صحنه از شخصیت‌های مختلف کارتون لونی تونز می‌بیند و متوجه می‌شود آنها در عین حال که ابله هستند، سرگرم کننده و بامزه هم هستند. او به مامورانش دستور می‌دهد به کره زمین بروند و شخصیت‌های کارتون لونی تونز را بیاورند. روی زمین، مایکل در حال بازی بیسبال است اما برعکس تخصص اصلی‌اش بسکتبال، در این بازی افتضاح است. با این حال او مایکل جردن معروف است و کسی به او خرده نمی‌گیرد.

سفینه‌ی فضایی های ابله وسط کارتون باگز بانی فرود می‌آید. آنها بانی را گروگان می‌گیرند و همه‌شخصیت‌های دیگر را دعوت می‌کنند تا آنها در یک جا جمع شوند و با آنها به فضا بروند. در این میان «توئیتی»، «سیلوستر»، «گوفی»، «کایوت» و دیگر شخصیت‌ها حضور دارند. باگز بانی که یک خرگوش زبل است از فضایی‌ها می‌خواهد به آنها فرصت دهند تا از خودشان دفاع کنند. آنها به فضایی‌ها که خیلی ریزنقش و احمق هستند پیشنهاد می‌دهند تا با هم در دو تیم بسکتبال بازی کنند. اما آنها با سلاح پیشرفته‌ای خود را به موجوداتی بزرگ و قوی تبدیل می‌کنند.

باگز بانی که می‌بیند هیچ شانسی جلوی آنها ندارد نقشه می‌کشد مایکل را بدزدند تا به آنها بسکتبال آموزش بدهد. به این ترتیب مایکل وارد دنیای لونی تونز می‌شود...

فیلم انیمیشن هرج و مرج فضایی Space Jam اثری از Joe Pytka از محبوب ترین فیلم های ترکیبی پویانمایی و فیلم زنده است که دنباله آن یعنی فیلم هرج و مرج فضایی 2 در سال 2021 اکران خواهد شد. اگر به موضوع فضا و موجودات فضایی در انیمیشن علاقه مندید پیشنهاد می کنیم انیمیشن های محبوبی مثل سونیک خارپشت ، فروزن، مینیون ها ظهور گرو ، باب اسفنجی در حال فرار و ... را نیز که از محبوب ترین انیمیشن های سال 2020 است در وب سایت ویزور تماشا کنید.