بامزی | Bamse
سینمایی مدت زمان: 62 دقیقه سال تولید: 2014

دانلود انیمیشن بامزی قوی ترین خرس دنیا Bamse با دوبله فارسی

انیمیشن بامزی اولین بار در سال 1966 به صورت داستان مصور در هفته نامه‌ای منتشر شد. داستان‌های بامزی خیلی زود محبوب شدند و 7 سال بعد در سال 1973 یک کمیک مجزا برایش منتشر شد. سپس از آن چندین نسخه فیلم و انیمیشن ساخته شد.

در این کارتون بامزی یک خرس قهوه‌ای است که با دوستانش در یک دهکده‌ی آرام و زیبا زندگی می‌کند. این دهکده‌ی سرسبز همیشه هم به این آرامی نبود. یک گرگ سیاه و بدجنس باعث ایجاد ناامنی شده بود اما بامزی و دوستش بانجی و دیگران آن قدر با او خوب برخورد کردند که او را تغییر دادند. حالا گرگ هم در صلح و صفا با آنها زندگی می‌کند و متوجه شده است که مهربانی بهترین راه دوستی است.

البته فقط گرگ نیست که تغییر کرده است. مدت‌ها است که دیگر هیچکس در دهکده دزدی نمی‌کند. همه می‌دانند که بامزی یک عسل مقوی دارد و با خوردن آن قوی می‌شود و دیگر هیچ کس حریف او نیست. مثلا برادران ناکر و تاکر که تا پیش از این دزد بودند و به آزار و اذیت دیگران می‌‌پرداختند حالا ادب شدند و این کار را کنار گذاشته‌اند. آنها حالا مربی آموزش رانندگی هستند. البته گزینه‌ی مناسبی هم برای این کار هستند چون آنها همیشه در حال فرار از دست پلیس بودند.

در ادامه انیمیشن بامزی دوبله فارسی خواهید دید که دزدان دریایی هم واقعا یک گروه مشکل ساز بودند. اما حالا باغبان شدند و از شمشیرهایشان برای تزیین گیاهان و رسیدگی به آنها استفاده می‌کنند. همه‌ی مردم این امنیت را مدیون بامزی بودند. بامزی در نظر دارد برای دوستشان شلمان تولد بگیرد و همه را دعوت کنند. این مهمانی می‌تواند برای همه دوست داشتنی باشد. همه به جز روباه بدجنسی که نه تنها هیچ تلاشی نکرده با بقیه دوست شود، بلکه از اینکه بامزی قدرت زیادی دارد ناراحت است. او نقشه‌ای شوم در سر دارد که می‌خواهد همزمان با مهمانی تولد آن را عملی کند.

نقشه‌ی روباه چیست؟ آیا بامزی می‌تواند او را کنترل کند؟ تماشای این انیمیشن را از دست ندهید. انیمیشن بامزی قوی ترین خرس دنیا Bamse را با دوبله فارسی هم اکنون می‌توانید از ویزور تماشا کنید.