باب اسفنجی : هیچ کجا شهر خودمون نمی‌ شه | Nowhere Is Our City
سریال ها › باب اسفنجی مدت زمان: 57 دقیقه سال تولید: 2012

دانلود انیمیشن باب اسفنجی : هیچ کجا شهر خودمون نمی شه با دوبله فارسی

داستان انیمیشن باب اسفنجی : هیچ کجا شهر خودمون نمی شه Nowhere Is Our City از محصولات کمپانی Nickelodeon از این قرار است که در شهر زیر آب بیکینی باتم باب اسفنجی با دوستانش زندگی می‌کند. باب یک اسفنج دریایی مهربان و خوش قلب است که در خانه آناناسی خود با حیوان دست آموزش گری که یک حلزون است زندگی می‌کند. خانه او در همسایگی همکارش اختاپوس و دوست صمیمی‌اش پاتریک ستاره است. او در بهترین رستوران شهر یعنی رستوران آقای خرچنگ همبرگر سرخ می‌کند و این شغل را خیلی دوست دارد.

در انیمیشن باب اسفنجی : هیچ کجا شهر خودمون نمی شه یک روز جدید در بیکینی باتم شروع شده است و باب مثل همیشه برای رفتن به سر کار از جا بلند می‌شود. او قبل از رفتن اول به گری غذا می‌دهد. او در حالت خواب و بیدا به سمت آشپزخانه می‌رود اما متوجه می‌شود که انگار چیزی در خانه‌اش تغییر کرده است. هر جا قدم می‌گذارد زمین نشست می‌کند و به هر چیزی دست می‌زند از هم می‌پاشد. او سعی می‌کند خراب‌های به بار آمده در خانه را تعمیر کند اما هربار خانه خراب و خراب‌تر می‌شود. ظاهرا عمر خانه‌ی آناناسی باب اسفنجی تمام شده و در حال فرو ریختن است.

او از دوستانش پاتریک، سندی، اختاپوس و حتی آقای خرچنگ برای تعمیر کردن خانه‌اش کمک می‌گیرد. آنها هیچکدام به صورت حرفه‌ای سر رشته‌ای از خانه ساختن ندارند اما تصمیم می‌گیرند کمک کنند. مشکل این است که هر کدام می‌خواهند سلیقه‌ی خودشان را در خانه سازی پیاده کنند و هیچکدام از نظرات آنها چیزی نیست که باب اسفنجی می‌خواهد. او خانه‌ی آناناسی زرد خودش را می‌خواهد. آیا مرمت خانه خوب پیش می‌رود؟ تماشای انیمیشن باب اسفنجی : هیچ کجا شهر خودمون نمی شه را از دست ندهید.

انیمیشن باب اسفنجی : هیچ کجا شهر خودمون نمی شه را می‌توانید با دوبله فارسی از وب سایت و اپلیکیشن ویزور کیدز تماشا کنید. همچنین همه‌ی قسمت‌های کارتون باب اسفنجی با دوبله فارسی در ویزور در دسترس علاقمندان قرار دارد. امیدواریم از تماشای این کارتون لذت ببرید. دیگر قسمت های باب اسفنجی مانند باب اسفنجی اسفنج شگفت انگیز و همین طور باب اسفنجی بیرون از آب را نیز می‌توانید با دوبله فارسی در وب سایت ویزور کیدز تماشا کنید. 

تمام سنین
طنز