سید پسر دانشمند | Sid the Science Kid
سینمایی مدت زمان: 93 دقیقه سال تولید: 2008

دانلود انیمیشن سید پسر دانشمند دوبله فارسی Sid the Science Kid

انیمیشن سید پسر دانشمند یک انیمیشن رایانه‌ای آمریکایی است که از PBS Kids پخش شده است. اولین قسمت این انیمیشن سریالی 1 سپتامبر 2008 نمایش داده شد و تا 2 فصل بعد ادامه پیدا کرد. این انیمیشن بسیار پر بیننده بود. شخصیت اصلی داستان «سیدSid » است. او پسر بچه‌ای کنجکاو و باهوش است و در هر قسمت سوالاتی درباره‌ی کارکرد چیزهای مختلف مطرح می‌کند و بعد به شیوه‌ی خودش به آنها جواب می‌دهد.

او گاهی پاسخ سوالات را با کمک از دوستان و همکلاسی‌هاش «می»، «جرالد» و «گابریلا» به دست می‌آورد. البته گاهی هم از معلم یا پدر و مادر و مادربزرگش در خانه کمک می‌گیرد. محتوای اصلی انیمیشن سید پسر دانشمند یادگیری علوم، رویکردهای شناختی و به طور کلی آماده کردن کودکان برای رفتن به پیش دبستانی است. در هر قسمت بخشی از علوم مورد توجه قرار می‌گیرد و سید به آن می‌پردازد. محاسبات ریاضی، مفهوم جرم و حجم و اندازه‌گیری، مفهوم و توضیح دمای ذوب و انجماد همچنین حواس پنجگانه و حتی نحوه‌ی صحیح مسواک زدن و غذا خوردن از جمله مواردی است که در انیمیشن سید پسر دانشمند به آن پرداخته می‌شود.

این انیمیشن آموزشی ذهن کودک را به چالش می‌کشد و ناخودآگاه او را با سید همراه می‌کند تا برای حل مسائل چاره‌ای پیدا کند. انیمیشن سید پسر دانشمند دوبله فارسی Sid the Science Kid را می‌توانید هم اکنون از وب سایت و اپلیکیشن ویزور کیدز تماشا یا دانلود کنید. امیدواریم از تماشای آن لذت ببرید. همچنین اگر به انیمیشن‌های آموزشی علاقمند هستید، تماشای انیمیشن جورج کنجکاو را به شما پیشنهاد می‌دهیم. علاوه بر این، انیمیشن خوکی به نام پپا هم در کنار آموزش مفاهیم کاربردی، زبان انگلیسی را نیز تقویت می‌کند. پس تماشای قسمت‌های مختلف آن را در ویزور از دست ندهید.