افسانه کورا : پایان بازی | Legend of Korra
سینمایی مدت زمان: 65 دقیقه سال تولید: 2014

دانلود انیمیشن افسانه کورا : پایان بازی با دوبله فارسی The Legend of Korra

انیمیشن افسانه کورا The Legend of Korra در سبک اکشن و ماجراجویی است. ماجرا از این قرار است که گروه نیلوفر سفید پس از جستجوی بسیار در قبایل آب، در جستجوی آواتار جدید موفق به یافتن دختر بچه‌ای به نام «کورا» از قبیله‌ی آب جنوبی می‌شود. پس از ۱۳ سال تعلیم در خفا، کورا تبدیل به یک نوجوان ۱۷ ساله شده ‌است که بر عناصر آب، خاک و آتش تسلط پیدا کرده‌است، ولی تسلط او صرفاً از جنبه فیزیکی است و هنوز نیاز به مهارت دارد. سپس «تنزین» پسر کوچک «انگ»، آواتار قبلی، به آموزش دادن به کورا می‌پردازد. اما بعد کورا از مقر نیلوفر سفید فرار می‌کند و با تایید تنزین به معبد باد می‌رود تا آموزش‌های لازم را ببیند.

در ادامه انیمیشن افسانه کورا : پایان بازی ، پس از مدتی کورا به استادیوم مسابقات پروبندینگ می‌رسد و با دو برادر، ماکو آتش‌افزار و بولین خاک افزار، آشنا می‌شود و وارد تیم آن‌ها می‌شود. تیم آنها قهرمان می‌شود اما ورودی لازم را برای شرکت در مسابقات ندارند. بولین دست به دامن یکی از باندهای تبهکاری می‌شود. رهبر این گروه، «آمون»، طی مراسمی خود را فرستاده‌ی ارواح معرفی می‌کند و ادعا می‌کندکه برای برقرای تساوی بین افراد آمده است. سپس در حضور طرفدارانش قدرت خود را روی گروهی از خلافکاران اعمال می‌کند اما پیش از آنکه بتواند قدرت بولین را بگیرد، کورا و ماکو در مراسم اخلال ایجاد می‌کنند و او را نجات می‌دهند.

حال تنها آواتار است که می‌تواند شهر را در مقابل حمله‌ی دشمنان حفظ کند و آرامش را در آن برقرار سازد. حرکت آمون هرروز قوی‌تر از روز قبل می‌شود. او در ابتدا به میدان مسابقات حمله کرد، بعد مشخص شد که هیروشیساتو مغز متفکر و سازنده‌ی سلاح برای ماگماها بوده است. در نهایت آمون نیروی کنترل عناصر آب، باد، خاک و آتش را به دست می‌آورد و چیزی نمانده که دستش به آواتار برسد...

انیمیشن افسانه کورا : پایان بازی یکی از محبوب ترین انیمیشن های سال های اخیر است که شما را به تماشای آن در وب سایت تماشای آنلاین انیمیشن ویزور دعوت می کنیم. انیمیشن پنگوئن های ماداگاسکار هم یکی از انیمیشن های جذاب سال 2014 است که می توانید آن را در ویزور دانلود و تماشا کنید.

اگر به تماشای انیمیشن های 2020 هم علاقه‌مندید می‌توانید انیمیشن هایی مانند مورتال کمبت : انتقام اسکورپیون ، غارنشینان 2، کهن قصه های وحشی گری ، جزیره لاروا، ناجیان اژدها سوار : راز موسیقی اژدر و ... را نیز با بالاترین کیفیت در وب سایت ویزور تماشا کنید.