افسانه کورا : نیلوفر سرخ | Legend of Korra
سینمایی مدت زمان: 66 دقیقه سال تولید: 2012

دانلود انیمیشن افسانه کورا : نیلوفر سرخ با دوبله فارسی

انیمیشن افسانه کورا بین سال‌های 2012 تا 2014 از کانال Nickelodeon پخش شده است. این انیمیشن اکشن، ماجراجویانه و فانتزی، در دنیایی خیالی روایت می‌شود. در این دنیا بعضی از افراد می‌توانند عناصری مانند آب، خاک، باد و آتش را به کنترل خود در بیاورند. در این میان تنها آواتار است که قدرت کنترل همه‌ی عناصر را دارد و می‌تواند تعادل را برقرار کند و شهر را از دسیسه دشمنان محفوظ نگه دارد. این قسمت از انیمیشن افسانه کورا نیلوفر سرخ در وب سایت ویزور در دسترس شما عزیزان می باشد.

در این قسمت یعنی انیمیشن افسانه کورا نیلوفر سرخ داستان از این قرار است که کورا پس از برگشتن به دنیای فیزیکی، خود و آسامی را در یک کشتی هوایی در اسارت نیروهای ملکه خاک می‌بیند ولی آن‌ها باهم موفق می‌شوند از زندان فرار کنند، کشتی هوایی را از کار بیندازند و با کمک خدمه از آنجا نجات پیدا کنند. در همین حال زهیر سراغ ملکه خاک می‌رود و به او می‌گوید در صورتی که آواتار را به او تحویل دهند محل بادافزاران را لو می‌دهد. اما بعد می‌فهمد کورا فرار کرده‌است و ملکه را تهدید می‌کند که او را به اسارت بگیرد.

در این حین، جیهو هم با بادافزاری او را سر به نیست می‌کند و حکومت خاک را به آشوب می‌اندازد. او سپس به کورا پیام می‌دهد که اگر خود را تسلیم نکند، ملت جدید باد را دوباره نابود می‌کند. گروه نیلوفر سرخ کورا را می‌گیرند و بالاخره قصد خود را بعد از سیزده سال برملا می‌کنند؛ از آنجا که آواتار هم برقرارکننده نظم است، باید کاملاً از بین برود. به این منظور، آن‌ها سمی به بدن کورا تزریق می‌کنند تا او را به زور به حالت آواتاری القا کرده و سپس او را بکشند تا چرخه آواتاری برای همیشه از بین برود اما آیا موفق می‌شوند؟ تماشای انیمیشن افسانه کورا نیلوفر سرخ دوبله فارسی را از دست ندهید. همچنین سایر قسمت‌های انیمیشن افسانه کورا با دوبله فارسی را می‌توانید از سایت یا اپلیکیشن ویزور تماشا کنید.

شما می توانید دیگر انیمیشن های محبوب جهان مانند سونیک خارپشت ، سگ های نگهبان، مربی اژدها 3 ، اسمورف ها، فروزن 2 ، پوکمون کارآگاه پیکاچو، ترول ها 2 ، توت فرنگی کوچولو، رالف خرابکار 2 و ... را نیز در ویزور تماشا کنید.