دار و دسته جنگلی ها / حمله موجودات فضایی | The Jungle Bunch
سینمایی مدت زمان: 53 دقیقه سال تولید: 2011

دانلود انیمیشن دوبله فارسی دار و دسته جنگلی ها – حمله موجودات فضایی

انیمیشن دار و دسته جنگلی ها The Jungle Bunch یک انیمیشن سریالی فرانسوی است. این انیمیشن از سال 2013 شروع به پخش کرده است. این سریال انیمیشنی که مفاهیم خوبی مثل کارگروهی را به کودکان آموزش می‌دهد، در 180 کشور در سراسر دنیا پخش شده است. در سال 2017  یک فیلم سینمایی از این سریال ساخته شد که به نوعی پیش درآمدی بر این سریال بود و توضیحی برای اینکه چرا موریس که یک پنگوئن است خودش را ببر می‌داند و اصلا چطور شد که دار و دسته جنگلی ها شکل گرفت. نام این فیلم پنگوئن ببری است و با دوبله فارسی در ویزور کیدز قابل مشاهده است.

در این انیمیشن، دار و دسته جنگلی ها متشکل از چند حیوان است که مثل یک گروه نجات در جنگل به کمک بقیه می‌روند. رئیس گروه موریس است. پاتریسا، گیلبرت، میگل، جونیور، ال و باب دیگر اعضای گروه هستند. هروقت کسی به کمک آنها احتیاج داشته باشد، با کشیدن یک اهرم می‌تواند آنها را خبر کند. در این قسمت از انیمیشن دار و دسته جنگلی ها با عنوان حمله موجودات فضایی داستان از این قرار است که یک فلامینگو سراغ موریس می‌رود و از او کمک می‌خواهد. او عقیده دارد که موجودات فضایی به دریاچه حمله کرده‌اند و برای مقابله با آنها به کمک گروه جنگلی‌ها نیاز است. برای موریس که همیشه به فضایی‌ها باور داشته این یکی از جذاب‌ترین ماموریت‌هایش است. پس تماشای این قسمت پرماجرا را از دست ندهید.

انیمیشن دوبله فارسی دار و دسته جنگلی ها – حمله موجودات فضایی The Jungle Bunch را می‌توانید از وب سایت و اپلیکیشن ویزور کیدز تماشا یا دانلود کنید. همچنین دیگر قسمت‌های انیمیشن دار و دسته جنگلی ها در ویزور در دسترس علاقمندان قرار دارد. امیدواریم از تماشای آنها لذت ببرید.