باب اسفنجی : بیماری اختاپوس
سریال ها › باب اسفنجی مدت زمان: 56 دقیقه سال تولید: 2013

دانلود انیمیشن باب اسفنجی : بیماری اختاپوس با دوبله فارسی

در انیمیشن باب اسفنجی : بیماری اختاپوس یک اسفنج زرد شاد و پر انرژی به نام باب اسفنجی در شهر زیر آب بیکینی باتم با دوستانش زندگی می‌کند. او در رستوران آقای خرچنگ همبرگر درست می‌کند و شغلش را بیشتر از هر چیزی دوست دارد. اما همکارش اختاپوس که اتفاقا همسایه‌ی او هم هست، فردی بی حوصله و بداخلاق است و از کار کردن بیزار است.

یک روز زیبای دیگر در بیکینی باتم آغاز شده است. اختاپوس که می‌بیند چقدر روز زیبایی است و هوا چقدر خوب است هوس می‌کند در محیط بیرون کمی هواخوری کند. اما مساله این است که او باید تا پایان روز پای صندوق رستوران باشد. او زیر لب در حال غر زدن است که باب اسفنجی از راه می‌رسد. اختاپوس از وضعیت کار گله می‌کند اما باب به او می‌گوید وضع می‌توانست بدتر از این باشد.

در ادامه انیمیشن باب اسفنجی : بیماری اختاپوس خواهید دید که او برای اختاپوس مثال می‌زند که اگر تب یا بدن درد داشتی و بیمار بودی مجبور می‌شدی که محل کارت را ترک کنی و هیچ چیز بدتر از این نیست. ناگهان فکری به سر اختاپوس می‌رسد. او شروع به سرفه‌های الکی می‌کند و جلوی باب وانمود می‌کند بیمار است. وقتی باب اسفنجی نام بیماریش را از او می‌پرسد، جواب می‌دهد این یک بیماری اختاپوسی است و بسیار هم خطرناک است.

باب که حسابی وحشت زده شده به اختاپوس پیشنهاد می‌دهد که تا بهبودی کامل در خانه بماند. سپس اختاپوس سراغ آقای خرچنگ می‌رود تا برای ترک کارش اجازه بگیرد. آقای خرچنگ با یک معاینه عادی متوجه می‌شود که اختاپوس کاملا سالم است اما برای اینکه از وحشت باب کم کند او را به خانه می‌فرستد. حالا همه چیز خوب است فقط یک مشکل وجود دارد؛ باب علائم بیماری اختاپوسی دارد...

انیمیشن باب اسفنجی : بیماری اختاپوس دوبله فارسی محصول کمپانی انیمیشن سازی Nickelodeon را هم اکنون می‌توانید از اپلیکیشن یا وب سایت ویزور کیدز تماشا و یا در صورت تمایل دانلود کنید. همچنین اگر به تماشای این انیمیشن شاد و بامزه علاقمند هستید، تمام قسمت‌های سریال انیمیشنی باب اسفنجی از جمله انیمیشن باب اسفنجی شلوارمکعبی جشن تولد بزرگ باب اسفنجی در ویزور در دسترس شما علاقمندان قرار دارد. امیدواریم از تماشای آنها لذت ببرید.