افسانه کورا / تولد دوباره | Legend of Korra
سینمایی مدت زمان: 65 دقیقه سال تولید: 2012

دانلود انیمیشن دوبله فارسی افسانه کورا – تولد دوباره

انیمیشن افسانه کورا Legend of Korra یک انیمیشن سریالی آمریکایی و محصولی از کمپانی نیکلودئون است. این سریال، دنباله‌ی انیمیشن پرطرفدار آواتار: آخرین بادافزار است و اتفاقات 70 سال بعد از «انگ»، آخرین آواتار، را نشان می‌دهد. این انیمیشن جزو پر طرفدارترین انیمیشن‌های سریالی است و امتیاز خوبی از تماشاگران گرفته است.

داستان انیمیشن افسانه کورا از آنجا شروع می‌شود که گروه نیلوفر سفید، بعد از سال‌ها یک آواتار پیدا می‌کنند. آنها متوجه می‌شوند که روح آواتاری انگ به کورا، دختر بچه‌ی آب افزاری از قبیله‌ی آب جنوبی، رسیده است. آنها که می‌دانند دشمن‌های آواتار بی شمار هستند، هویت کورا را مخفی نگه می‎دارند. آنها به مدت 13 سال مخفیانه به کورا آموزش می‌دهند تا اینکه کورا 17 ساله می‌شود و تصمیم می‌گیرد بالاخره از نیرویش استفاده کند.

در این قسمت از انیمیشن افسانه کورا – تولد دوباره داستان از این قرار است که واتو و اونالاک در زمان همگرایی با هم ادغام شدند و یک آواتار تاریک تشکیل شد. این بدترین اتفاق ممکن برای کورا بود زیرا در صورت شکست خوردن، دنیای ارواح بر دنیای انسان‌ها مسلط می‌شود. در ادامه اونالاک موفق شد راوا را نابود کند و به این ترتیب ارتباط کورا با ارواح آواتارهای پیشین برای همیشه قطع شد و خودِ اونالاک تبدیل به هیولایی بزرگ شد.

کورا از تنزین (فرزند کوچکتر آنگ، آواتار قبلی) کمک گرفت تا با تمرکز بر درخت زمان هم اندازه‌ی اونالاک شود. او باید تلاش کند تا اونالاک و واتو را تا دیر نشده از بین ببرد و بعد برای بستن دروازه‌ی دنیای ارواح و انسان‌ها تصمیمی بگیرد...

انیمیشن دوبله فارسی افسانه کورا – تولد دوباره را هم اکنون می‌توانید از وب سایت و اپلیکیشن ویزور کیدز تماشا کنید. همچنین دیگر قسمت‌های این انیمیشن با دوبله فارسی در ویزور در دسترس علاقمندان قرار دارند. امیدواریم از تماشای آنها لذت ببرید.