باب اسفنجی : باب و جایزه بزرگ | Bob And Big Prize
سریال ها › باب اسفنجی مدت زمان: 58 دقیقه سال تولید: 2015

دانلود انیمیشن باب اسفنجی : باب و جایزه بزرگ با دوبله فارسی Bob And Big Prize

زیر دریا در شهر بیکینی باتم، در یک خانه آناناسی باب اسفنجی زندگی می‌کند. او یک حیوان دست آموز خانگی به نام گری هم دارد که برایش بسیار دوست داشتنی است. گری در واقع یک حلزون کوچولوی بی آزار و همیشه ساکت است. فقط گاهی برای باب یک صدای میو از خودش تولید می‌کند. حالا در این قسمت از انیمیشن باب اسفنجی با عنوان باب اسفنجی : باب و جایزه بزرگ قرار است ماجراهای جدیدی برای این دو اتفاق بیفتد.

در ادامه انیمیشن باب اسفنجی : باب و جایزه بزرگ می‌بینیم که کیک روز باب اسفنجی در رستوران آقای خرچنگ مشغول آماده کردن سفارشات است. تلویزیون رستوران روشن است و نوبت به پخش پیام‌های بازرگانی می‌رسد. باب اسفنجی هیچ تمایلی به دیدن آنها ندارد اما ناگهان متوجه می‌شود این تبلیغ یک غذای حلزون است. در آگهی باب می‌بیند که حلزون‌ها دیوانه‌ی خوردن این غذا هستند و به تمام حرف‌های صاحبشان گوش می‌دهند. مهم‌تر از همه اینکه حلزون‌ها با خوردن این غذا بسیار خوشحال می‌شوند.

باب اسفنجی که دلش می‌خواهد همیشه گری را خوشحال ببیند یک بسته از این غذا را برایش می‌خرد. او به محض اینکه به خانه می‌رسد یک عدد از غذاها را به گری می‌دهد. برای اولین بار صدای میو میو گفتن گری بلندتر از همیشه به گوشش می‌رسد. بعد از آن گری برای گرفتن جایزه بزرگش از دست باب اسفنجی هر کاری را امتحان می‌کند. گری کارهایی می‌کند و استعدادهایی از خودش نشان می‌دهد که باب هیچ وقت نه از او که از هیچ حلزون دیگری هم ندیده است.

شب که باب خسته از آن همه فعالیت می‌خواهد بخوابد دوباره متوجه می‌شود که گری از آن غذا می‌خواهد اما بسته‌ی غذا خالی است. او به گری قول می‌دهد اول صبح برایش از این غذا تهیه کند اما گری طاقت ندارد و میو میو می‌کند...اگر دوست دارید داستان این انیمیشن جذاب را دنبال کنید، تماشای انیمیشن باب اسفنجی : باب و جایزه بزرگ را از دست ندهید.

انیمیشن باب اسفنجی : باب و جایزه بزرگ دوبله فارسی Bob And Big Prize که اثری از کمپانی موفق Nickelodeon است را هم اکنون می‌توانید در اپلیکیشن یا وب سایت ویزور کیدز تماشا یا در صورت تمایل دانلود کنید. همچنین تمام قسمت‌های این سریال کمدی و جذاب از جمله انیمیشن باب اسفنجی شلوارمکعبی جشن تولد بزرگ باب اسفنجی در ویزور در دسترس شما علاقمندان قرار دارد. امیدواریم از تماشای آنها لذت ببرید.