باکوگان ۱ | Bakugan
سینمایی مدت زمان: 90 دقیقه سال تولید: 2007

دانلود انیمیشن باکوگان دوبله فارسی Bakugan Battle Brawlers

ماجرای انیمیشن باکوگان از جایی شروع می‌شود که یک روز از آسمان کارت‌های عجیبی به زمین می‌ریزد که روی آن علائم مختلفی نقش بسته است. هیچ کس در ابتدا نمی‌دانست که این کارت‌ها از کجا می‌آیند یا چه کسی مسئول پخش کردنشان است. فقط مشخص بود که آنها کارت‌های معمولی نیستند. بارش این کارت‌ها در همه جای دنیا وجود داشت. زندگی افرادی بعد از این بارش کارت برای همیشه عوض شد.  

در ادامه داستان انیمیشن باکوگان می‌بینیم که «دن» پسری 12 ساله است که دوستان اینترنتی زیادی در سراسر دنیا دارد. او عاشق گیم است و رتبه‌اش در بازی‌ها بالا است. او با دوستانش برای مردم سراسر دنیا یک بازی جدید و مهیج به نام باکوگان ساختند. در این بازی بود که بالاخره قدرت این کارت‌ها مشخص شد. هرکس یک هیولای مخصوص داشت که طرح آن روی کارت بود. او هیولا را مثل یک توپ روی زمین می‌انداخت و هیولا زنده می‌شد. سپس نبردی بین هیولاهای حاضر در میدان شکل می‌گرفت. نبردها شدید بودند و اگر کارت اشتباهی را برای مبارزه انتخاب می‌کردی، هم بازی را می‌باختی و هم هیولایت از بین می‌رفت.

این تازه اول ماجرا بود چون یک نبرد بزرگتر و شدیدتر در دنیایی دیگر در جریان بود. نام این دنیا ویسترویا بود. در این میان دن با دوستانش یعنی «رونو»، «ماروچو»، «جولی»، «شان» و «آلیس» تیم مبارزین نبرد باکوگان را تشکیل می‌دهند. هرکدام از آنها مهارت خاصی در بازی کردن دارند و این انیمیشن داستان شجاعت و جنگاوری آنها را نشان می‌دهد.

انیمیشن باکوگان یک انیمیشن کانادایی-ژاپنی محصول سال 2010 است و در استودیو Nelvana Animation  ساخته شده است. این انیمیشن همزمان در آمریکا، کانادا و ژاپن پخش شده است. انیمیشن باکوگان دوبله فارسی Bakugan Battle Brawlers را می‌توانید در وب سایت و اپلیکیشن ویزور کیدز تماشا و یا در صورت تمایل آن را دانلود کنید.