ماجراهای اردک و چراغ جادو | DuckTales the Movie: Treasure of the Lost Lamp
سینمایی مدت زمان: 74 دقیقه سال تولید: 1990

دانلود انیمیشن ماجراهای اردک و چراغ جادو دوبله فارسی

در انیمیشن ماجراهای اردک و چراغ جادو ماجرا از این قرار است که «اسکروچ داک» با برادرزاده‌های «دانلد داک» یعنی: «هیویی»، «دویی» ، «لویی» و دوستشان «وبی واندرکواک» و دوست خلبان خودش «لانچپاد مک کواک» در جستجوی یک صندوقچه‌ی گنج به شرق می‌روند. آنها بعد از پشت سر گذاشتن ماجراهایی بالاخره صندوق را پیدا می‌کنند اما درون آن فقط لباس‌های کهنه است. اسکروچ داک که با دیدن محتویات صندوقچه ناامید شده، ناگهان در جیب یکی از لباس‌ها یک نقشه‌ی گنج پیدا می‌کند.

در ادامه انیمیشن ماجراهای اردک و چراغ جادو آنها با کمک از یک بومی آن منطقه محل اختفای گنج را پیدا می‌کنند. گنج در اهرام پنهان شده است. اما آن فرد هم برای یک جادوگر کار می‌کند و مامور است تا یک قطعه از آن گنج بزرگ را برای او ببرد. در نهایت آنها گنج را از دست می‌دهند اما موفق می‌شوند از آن ماجرا جان سالم در ببرند. تنها چیزی که از آن گنج باقی مانده چراغی است که وبی آن را برداشته بود. پسرها کشف می‌کنند که این یک چراغ جادو است و غول چراغ را احضار می‌کنند...

انیمیشن ماجراهای اردک و چراغ جادو DuckTales the Movie: Treasure of the Lost Lamp یک انیمیشن فانتزی برگرفته از سریال انیمیشنی ماجراهای داک DuckTales است. این فیلم بین فصل سوم و چهارم این مجموعه ساخته شد و 3 آگوست 1990 اکران شد. این انیمیشن که اولین فیلم انیمیشنی از  Disney MovieToons است، بازخوردهای خوبی از تماشاگران گرفت. انیمیشن دوبله فارسی ماجراهای اردک و چراغ جادو را می‌توانید از وب سایت و اپلیکیشن ویزور کیدز تماشا و یا در صورت تمایل آن را دانلود کنید. همچنین اگر به شخصیت‌های این داستان علاقه دارید، تماشای سریال ماجراهای داک را به شما پیشنهاد می‌دهیم. امیدواریم از تماشای آن در ویزور لذت ببرید.

پیشنهاد می‌کنیم علاوه بر تماشای این انیمیشن جذاب، دیگر انیمیشن های روز دنیا مانند انیمیشن گرگ مادرزاد ، ویلوبی ها، انیمیشن متصل ، مینیون ها ظهور گرو ، انیمیشن روح 2020 و ... را نیز در وب سایت ویزور تماشا کنید.