آواتار: آخرین بادافزار؛ کتاب یکم: آب ؛ روح آبی رنگ | Avatar: The Last Airbender
سینمایی مدت زمان: 71 دقیقه سال تولید: 2008

دانلود انیمیشن آواتار: آخرین بادافزار؛ کتاب یکم: آب ؛ روح آبی رنگ با دوبله فارسی

انیمیشن آواتار: آخرین بادافزار یک انیمیشن سریالی است که در بعضی کشورها به نام انیمیشن آواتار: افسانه انگ شناخته می‌شود. این انیمیشن اکشن و فانتزی طرفداران بسیاری در سراسر دنیا دارد. انیمیشن آخرین بادافزار بر اساس 3 کتاب و در 3 فصل با عنوان‌های «آب»، «خاک» و «آتش» ساخته شده است. سریال انیمیشنی افسانه کورا که در همین ژانر است، در ادامه‌ی آخرین بادافزار ساخته شده است. امروز ما یکی از قسمت های این انیمیشن با نام انیمیشن آواتار: آخرین بادافزار؛ کتاب یکم: آب ؛ روح آبی رنگ Avatar: The Last Airbender محصول کمپانی Nickelodeon را به شما علاقمندان گرامی تقدیم می‌کنیم.

انیمیشن آواتار: آخرین بادافزار؛ کتاب یکم: آب ؛ روح آبی رنگ در جهانی اتفاق می‌افتد که در آن 4 سرزمین آب، خاک، آتش و باد وجود دارند. مردمان آن سرزمین در صلح و آرامش در کنار هم زندگی می‌کنند. همه چیز خوب پیش می‌رود تا اینکه فرمانروای سرزمین آتش به بقیه حمله می‌کند. او تمام مردم سرزمین باد را از بین می‌برد. تنها راه نجات مردم در آن شرایط آواتار بود. کسی که هر 4 قدرت را در اختیار داشت اما او به طرز عجیبی ناپدید شد. 100 سال گذشت و یک خواهر و برادر به نام‌های «کاتارا» و «ساکا» از سرزمین آب آواتاری که آخرین بادافزار بود را در میان یخ‌ها پیدا کردند. نام او «انگ» است.

کاتارا که یک آب افزار ماهر است متوجه می‌شود که انگ اگرچه در بادافزاری مهارت بالایی دارد اما بقیه مهارت‌ها را باید یاد بگیرد بنابراین آموزش به او را شروع می‌کند. انگ باید در مدت زمان کوتاهی همه مهارت‌ها را یاد بگیرد تا نظم را به دنیا برگرداند. آتش افزارها که از وجود آواتار مطلع شده‌اند به فرماندهی «ژائو» برای گرفتن او به سرزمین آب حمله می‌کنند. کاتارا و ساکا به هر نحوی شده انگ را فراری می‌دهند اما هر دو در کوهستان بیمار می‌شوند. انگ که می‌رود برای آنها داروی گیاهی تهیه کند به دست کماندارن ماهر فرمانده ژائو دستگیر می‌شود... سرنوشت او چه خواهد شد؟ تماشای این انیمیشن را از دست ندهید. انیمیشن آواتار: آخرین بادافزار؛ کتاب یکم: آب ؛ روح آبی رنگ Avatar: The Last Airbender دوبله فارسی را می‌توانید از وب سایت و اپلیکیشن ویزور تماشا یا دانلود کنید.

پیشنهاد می‌کنیم انیمیشن افسانه کورا : پایان بازی را که از جمله انیمیشن های ساخته شده در ادامه این سریال است را نیز تماشا کنید. جدیدترین انیمیشن های دوبله فارسی مانند انیمیشن اژدهای آرزوها ، اسکوب، انیمیشن روح 2020 ، به پیش، جزیره لاروا ، به سوی خانه، داستان جینجر ، بی باک، ناجیان اژدهاسوار : راز موسیقی اژدر و ... را نیز می‌توانید در وب سایت ویزور تماشا کنید.