برایت هارت 2 : عملیات گروهان کرم شب تاب | Brightheart 2: Firefly Action Brigade
سینمایی مدت زمان: 1 دقیقه سال تولید: 2020

دانلود انیمیشن برایت هارت 2 : عملیات گروهان کرم شب تاب

انیمیشن برایت هارت 2 : عملیات گروهان کرم شب تاب Brightheart 2: Firefly Action Brigade یک انیمیشن فانتزی و خانوادگی به کارگردانی Weifeng Deng است. انیمیشن1 Brightheart ، 1 می 2020 اکران شد و برایت هارت 2 ، 15 جولای 2020 اکران شده است.

شخصیت اصلی انیمیشن برایت هارت 2: عملیات گروهان کرم شب تاب ، یک کرم شب تاب کوچولو به نام برایت هارت است. او با کمک چند حشره دیگر و رباتی کوچک به نام آرورا یک گروه نجات راه اندازی کرده است. حالا برای اینکه بتواند سر وقت خودش را برای کمک برساند، بین حشره‌ها لامپ سیگنال پخش می‌کند. برایت هارت از آنها می‌خواهد که با دیدن هر نشانه‌ای از دردسر لامپ را روشن کنند تا گروه نجات خودش را برساند.

گروه نجات بعد از پخش کردن لامپ‌های سیگنال، در انجام ماموریت و کمک رسانی بهتر از قبل عمل کردند اما همه‌ی حشرات با آنها موافق نیستند. در دهکده‌ی پروانه‌ها، رئیس قبیله تمام تلاشش را می‌کند تا به پروانه‌ها یاد بدهد از نور دوری کنند. او به آنها توضیح می‌دهد که ممکن است ناخودآگاه به سمت نور کشیده شوند اما باید جلوی خودشان را بگیرند و گرنه ممکن است از بین بروند.

در ادامه‌ انیمیشن برایت هارت 2 : عملیات گروهان کرم شب تاب ، یک لارو کوچولو یکی از لامپ‌های سیگنال نوری را پیدا می‌کند اما رئیس قبیله مخالف نگه داشتن آن است. او معتقد است که همه‌ی نورها شیطانی هستند. آیا برایت هارت و گروهش می‌توانند نظر رئیس پروانه‌ها را عوض کنند؟ تماشای این انیمیشن را از دست ندهید.

تریلر انیمیشن برایت هارت 2 : عملیات گروهان کرم شب تاب Brightheart 2: Firefly Action Brigade را می‌توانید هم اکنون از وب سایت و اپلیکیشن ویزور کیدز تماشا کنید. لینک دانلود این انیمیشن با دوبله فارسی به زودی در ویزور قرار خواهد گرفت.

ضمن آن که می‌توانید جدیدترین انیمیشن های 2020 مانند ماجراهای دیجی مون : آخرین تکامل کیزونا ، رویاسازان، آرتمیس فاول 2020 ، درخت آرزوها، انیمیشن روی ماه ، حلقه، نقاب میوتارو و ... را نیز در وب سایت و اپلیکیشن ویزور تماشا کنید.