تارزن و تارزان
سینمایی مدت زمان: 84 دقیقه سال تولید: 1380

دانلود فیلم سینمایی تارزن و تارزان

فیلم تارزن و تارزان یک فیلم کمدی به کارگردانی علی عبدالعلی‌زاده است. این فیلم محصول سال 1380 است و بازیگرانی مثل «اکبر عبدی»، رضا فیض نوروزی ، «مریم سعادت»، «ستاره اسکندری»، «رابعه اسکویی» و «آتش تقی پور» در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند. در فیلم تارزن و تارزان ماجرا از این قرار است که: کمی بیرون از شهر، پیرمردی به نام «سهند آذرنیا»، در کارخانه‌ی مارال که یک کارخانه عروسک سازی است، مدیریت می‌کند. هدف او ساخت عروسک‌هایی است که ریشه در داستان‌های ایرانی دارند و از این جهت به خط تولید کارخانه‌اش افتخار می‌کند.

در ادامه داستان فیلم تارزن و تارزان می‌بینیم که مدیر فروش کارخانه، «سلم قلی»، پسر خواهر زن آن پیرمرد است. او فرهنگ غربی را می‌پسندد و اصرار دارد که باید تولیدات کارخانه به سمت ساخت عروسک‌های خارجی برود. از آنجا که آذرنیا هیچ توجهی به حرف‌های سلم قلی ندارد، او هم تصمیم می‌گیرد خودش خط تولید را به دست بگیرد. برای انجام این کار، او 2 نفر را اجیر می‌کند تا آذرنیا را بدزدند. عروسک‌های کارخانه که در نبود آدم‌ها با هم صحبت می‌کنند، متوجه این نقشه می‌شوند.

آنها به کمک تارزن که جدیدترین عروسک ساخته‌ی پیرمرد است برای برادرزاده‌ی او یعنی «ساوالان» پیغام می‌فرستند تا به آنها کمک کند. تارزن با تقلید صدای آذرنیا به ساولان زنگ می‌زند و او را به کارخانه می‌کشاند. تارزن موقع دزدیده شدن پیرمرد حضور داشته و سرنخ‌هایی به ساوالان می‌دهد. حالا او با کمک عروسک‌ها و تیزهوشی‌های پسر کوچولوی خودش باید هرچه زودتر عموی پیرش را نجات دهد. آیا آنها به موقع به پیرمرد می‌رسند؟ تماشای این فیلم بامزه و پرماجرا را از دست ندهید. فیلم سینمایی تارزن و تارزان را می‌توانید از وب سایت و اپلیکیشن ویزور کیدز تماشا کنید. همچنین اگر به تماشای فیلم های قدیمی و نوستالژیک دهه شصت علاقه‌مند هستید، تماشای فیلم دزد عروسک ها را به شما پیشنهاد می‌دهیم. امیدواریم از تماشای این فیلم‌های خاطره‌انگیز در ویزور لذت ببرید.