وروجک ها
سینمایی مدت زمان: 85 دقیقه سال تولید: 1393

دانلود فیلم سینمایی وروجک ها

فیلم وروجک ها درباره‌ی یک خواهر و برادر بازیگوش و بهانه‌گیر به نام‌ها «ساینا» و «سینا» است. آنها از همه چیز ایراد می‌گیرند و شلوغ و پر سر و صدا هستند. ساینا و سینا به حرف‌های پدر و مادرشان گوش نمی‌کنند و فقط بلدند دردسر درست کنند. پدر و مادر آنها از صبح تا شب کار می‌کنند و زحمت می‌کشند و در نهایت با غرغر و جیغ‌های ناتمام آنها مواجه می‌شوند. تا اینکه یک اتفاق همه چیز را تغییر می‌دهد.

ماجرای فیلم وروجک ها از روز تولد ساینا شروع می‌شود. پدر و مادرش یک جشن حسابی برایش می‌گیرند اما او از همه چیز ایراد می‌گیرد و حتی یک تشکر ساده هم نمی‌کند. او تمام مدت مهمانی را با اخم یک گوشه می‌نشیند. البته این کل ماجرا نیست. برادر کوچکترش یعنی سینا وقتی متوجه می‌شود که برای او تولدی در کار نیست، با پسرهای همسایه که دوستانش هستند نقشه می‌کشد همه چیز را به هم بریزد. او با یک فشفشه‌ی خطرناک کیک تولد را منفجر می‌کند. همه‌ی خانه پر از تکه‌های کیک و خامه می‌شود و همه‌ی زحمت‌های پدر و مادرش به باد می‌رود. پدر و مادر ساینا و سینا تصمیم می‌گیرند برای تنبیه کردن آنها چند روز از خانه بروند...

فیلم وروجک ها اثری از «فرزاد اژدری» و محصول سال 1393 است. اژدری که خودش نویسنده‌ی این اثر است، پیش از این فیلم‌هایی مثل «عملیات مهدکودک» و «سلام بر فرشتگان» را برای رده سنی کودک ساخته است. در فیلم وروجک ها بازیگرانی مثل علیرضا خمسه ، سیما تیرانداز، کیمیا حسینی ، ساینا اژدری ، طوفان مهردادیان و مهدی احمدی نقش آفرینی می‌کنند. این فیلم شاد و آموزنده است و تماشاگران امتیاز خوبی به آن داده‌اند. فیلم سینمایی وروجک ها را می‌توانید از وب سایت و اپلیکیشن ویزور کیدز تماشا کنید. همچنین تماشای فیلم‌های روزی که حسنی مرد شد و تارزن و تارزان که از فیلم های محبوب ژانر کودک و نوجوان هستند را به شما پیشنهاد می‌دهیم. امیدواریم از تماشای آنها لذت ببرید.

عوامل

card image

علیرضا خمسه

بازیگر

مشاهده آثار

card image

سیما تیرانداز

بازیگر

مشاهده آثار

card image

طوفان مهردادیان

بازیگر

مشاهده آثار

card image

فرزاد اژدری

کارگردان

مشاهده آثار

card image

ساینا اژدری

بازیگر

مشاهده آثار

card image

ایلیا مجیدی

بازیگر

مشاهده آثار