ابری با احتمال بارش کوفته قلقلی 2 (زبان اصلی) | Cloudy with a Chance of Meatballs 2
زبان اصلی مدت زمان: 95 دقیقه سال تولید: 2013

دانلود انیمیشن ابری با احتمال بارش کوفته قلقلی 2 (زبان اصلی)

انیمیشن ابری با احتمال بارش کوفته قلقلی 2 در ادامه قسمت اول این فیلم ساخته شده است. در ابری با احتمال بارش کوفته قلقلی 1 دیدیم که کلینت دستگاهی اختراع کرد و به آسمان فرستاد. از آزمایشگاهش روی زمین به دستگاه دستور غذا می‌داد و آن غذا مثل باران روی شهر می‌ریخت اما پس از مدتی تنظیمات دستگاه به هم خورد و خوراکی‌ها با سایزهای غول‌آسا شروع به ریختن روی شهر کردند. شهر پر از غذا و غیر قابل سکونت شد. مردم قایق‌هایشان را به آب انداختند و فرار کردند. در نهایت کلینت با همکاری یک دختر هواشناس به نام «سم اسپارک» و همکارش، یکی از همکلاسی‌های کودکی‌اش و پلیس شهر موفق شد بارش غذا را متوقف کند.

در قسمت دوم یعنی انیمیشن ابری با احتمال بارش کوفته قلقلی 2 مدتی از آرام شدن جو جزیره گذشته و خالی از سکنه شده است. تا اینکه یک روز «چستر وی» که یکی از افراد تاثیرگذار در زندگی و اهداف کلینت است با ماموریتی برای کلینت از راه می‌رسد. او به کلینت می‌گوید باید به جزیره برود و یک کارت حافظه را وارد دستگاهی که غذا تولید می‌کرد کند. سم و دیگران که نسبت به این قضیه مشکوک هستند و نگران سلامتی کلینت هستند با او راهی این سفر پر خطر می‌شوند.

در جزیره حالا اوضاع فرق کرده و خوراکی‌ها مثل موجودات زنده هستند. به کلینت گفته شده که یک ساندویچ چیزبرگر بزرگ و خطرناک به شکل عنکبوت در جزیره وجود دارد و بسیار بی‌رحم است و باید مراقب باشد. کمی بعد از ورود به جزیره، سم و دیگران متوجه می‌شوند که موجودات زنده‌ی آنجا بی‌آزار هستند و این چستر وی است که با نقشه‌های شیطانی‌اش قصد جان آنها را دارد. همه این موضوع را متوجه می‌شوند غیر از خود کلینت که فکر می‌کند دوستانش به او حسادت می‌کنند. او از سم و بقیه جدا می‌شود تا چستر وی را به هدفش برساند اما وقوع اتفاقاتی باعث می‌شوند که کلینت هم به کلیت ماجرا شک کند. تماشای انیمیشن ابری با احتمال بارش کوفته قلقلی 2 را از دست ندهید.

شما می توانید ده ها انیمیشن جذاب و محبوب دیگر مانند سونیک خارپشت ، سام آتش نشان، مربی اژدها 3 ، عصر یخبندان، باب اسفنجی اسفنج شگفت انگیز ، اسمورف ها، جاسوسان نامحسوس و ... را نیز با دوبله فارسی و زبان اصلی در ویزور تماشا کنید.

بالای ۶ سال
کمدی