اسکوبی دو : شهر شب | Scooby-Doo! Frankencreepy
سینمایی مدت زمان: 65 دقیقه سال تولید: 2014

دانلود انیمیشن اسکوبی دو شهر شب با دوبله فارسی Scooby-Doo! Frankencreepy

انیمیشن اسکوبی دو شهر شب از آنجا شروع می‌شود که «دافنه» یک وب‌سایت برای گروه «میستری» که متشکل از خودش و «فرد»، «ولما»، «شگی» و «اسکوبی دو» است، راه انداخته است. در برنامه‌های آنلاین این سایت، تجربه‌های هیجان انگیز گروه در به دام انداختن شرورترین افراد و هیولاها نشان داده می‌شود. همچنین طرفداران و مخاطبان سایت می‌توانند به صورت زنده با دافته صحبت کنند و جلسه‌ی پرسش و پاسخ داشته باشند.

در یکی از این برنامه‌ها در حالی که دیگر اعضا هم روی خط هستند یک تماس با دافته گرفته می‌شود و مردی که خودش را وکیل خانواده «ولما» معرفی می‌کند، سراغ ولما را می‌گیرد. در ابتدا دافنه سعی می‌کند که وکیل را از زنده بودن برنامه مطلع کند اما بعد که وکیل کارش را یک قضیه فوری و خیلی مهم مطرح می‌کند، همه ولما را تشویق می‌کنند به دیدن وکیل برود. اما مساله این است که ولما به کار این وکیل اعتماد ندارد.

در ادامه انیمیشن اسکوبی دو شهر شب با اصرار بقیه بالاخره او راهی دفتر وکیل می‌شود و دوستانش او را همراهی می‌کنند. وکیل می‌گوید ولما وارث تمام ثروت عمویش شده است و یک قصر بزرگ در ترانسیلوانیای پنسیلوانیا هم به او رسیده است. همه از شنیدن اسم ترانسیلوانیا می‌ترسند اما وکیل ادامه می‌دهد که آنجا آن ترانسیلوانیای معروف نیست اما مردم شهر به سبک قرن 19 زندگی می‌کنند و ظاهرا قصر خانوادگی ولما روح زده است. حالا گروه میستری این بار باید به یکی از اعضا کمک کند تا روح سرگردان قصر را شناسایی کند.

انیمیشن اسکوبی دو شهر شب Scooby-Doo! Frankencreepy بیست و سومین عنوان از مجموعه اسکوبی دو و محصول کمپانی Warner Bros. Animation است و در اوت سال 2014 به صورت DVD به بازار عرضه شده است. انیمیشن اسکوبی دو شهر شب را هم اکنون می‌توانید از سایت یا اپلیکیشن ویزور کیدز تماشا و دانلود کنید. همچنین اگر به شخصیت‌ها و داستان این انیمیشن سرگرم کننده علاقه دارید، جدیدترین فیلم اسکوبی دو با عنوان انیمیشن اسکوب را به شما پیشنهاد می‌دهیم. همچنین شما می توانید دیگر انیمیشن های روز دنیا مانند انیمیشن به پیش ، فروزن، ویلوبی ها ، باب اسفنجی، سونیک خارپشت ، شگفت انگیزان، مربی اژدها 3 و ... را نیز در وب سایت ویزور دانلود و تماشا کنید.