اژدهای آرزوها | Wish Dragon
سینمایی مدت زمان: 1 دقیقه سال تولید: 2020

دانلود انیمیشن اژدهای آرزوها Wish Dragon

انیمیشن اژدهای آرزوها Wish Dragon یک انیمیشن کمدی و ماجراجویانه است. این انیمیشن با همکاری کمپانی‌های Sony Pictures Animation ، کلمبیا پیکچرز و کمپانی انیمیشن سازی چینی Base FX ساخته شده است. این انیمیشن، اولین اثر سینمایی است که در استودیو «بیس انیمیشن» ساخته می‌شود. مدیر این استودیو در مصاحبه‌ای گفت که هدف ما تولید انیمیشنی با استاندارهای جهانی در کشور چین، برای چینی‌ها و البته سایر مردم دنیا است. همچنین او افزود که در نظر داشتند از ابتدا این انیمیشن را در چین و با یک تیم انیماتور چینی بسازند.

صداپیشه‌های انیمیشن اژدهای آرزوها هم به گونه‌ای انتخاب شدند که هم دوبله چینی و هم دوبله انگلیسی را انجام دهند. هنرپیشه‌هایی مثل «جکی چان»، «کنستانس وو» و «جان چو» از صداپیشه‌های انیمیشن اژدهای آرزوها هستند. جکی چان، هنرپیشه و فیلمساز محبوب چینی، از تهیه کنندگان این انیمیشن است.

داستان انیمیشن اژدهای آرزوها درباره‌ی یک دانشجوی 19 ساله‌ی کالج به نام «دین» است. او پسری با آرزوهای بزرگ است و در یک محله‌ی قشر متوسط در شانگهای زندگی می‌کند. ناگهان زندگی دین یک شبه دستخوش تغییرات بزرگی می‌شود. او یک قوری چای قدیمی پیدا می‌کند که از درونش یک اژدها به نام «لانگ» بیرون می‌آید. لانگ، قدرتی جادویی دارد که با آن می‌تواند آرزوها را برآورده کند...

انیمیشن اژدهای آرزوها قرار بود 26 جولای 2019 اکران شود اما در جشنواره بین‌المللی فیلم انیمیشن انسی Annecy International Animation Film Festival که هر ساله اول ماه ژوئن برگزار می‌شود، اعلام شد که اکران این انیمیشن تا سال 2020 به تعویق می‌افتد. از آغاز 2020 با شیوع ویروس کووید-19 و در پی آن تعطیلی سالن‌های سینما، هنوز تاریخ مشخصی برای اکران این انیمیشن در نظر گرفته نشده است. لینک دانلود انیمیشن اژدهای آرزوها دوبله فارسی Wish Dragon پس از اکران در وب سایت و اپلیکیشن ویزور کیدز قرار خواهد گرفت. شما می‌توانید دیگر انیمیشن های جدید 2020 از جمله انیمیشن متصل ، اسکوب، انیمیشن به پیش ، روح، درخت آرزوها و ... را نیز در ویزور کیدز تماشا کنید.

هم اکنون می‌توانید تریلر انیمیشن اژدهای آرزوها Wish Dragon را از ویزور تماشا کنید.

تصاویر فیلم

نقد و بررسی


ثبت نقد جدید

برای ثبت نقد باید وارد سایت شوید.