نبض جنگل | Jungle Beat: The Movie
سینمایی مدت زمان: 1 دقیقه سال تولید: 2020

دانلود انیمیشن نبض جنگل Jungle Beat

دانلود انیمیشن Jungle Beat

انیمیشن نبض جنگل Jungle Beat: The Movie یک اثر خانوادگی و ماجراجویانه است. این انیمیشن بر اساس سریالی با همین نام توسط کمپانی Sunrise Productions ساخته شده است. انیمیشن نبض جنگل در جشنواره‌ی Annecy International Animation Film Festival اکران شد و امتیاز نسبتا خوبی از تماشاگران گرفت.

در انیمیشن نبض جنگل ماجرا از این قرار است که حیوانات جنگل به صورت تصادفی متوجه می‌شوند که می‌توانند صحبت کنند. فیل و میمون خیلی شگفت زده در حال صحبت هستند که ناگهان صدایی از درون یک بوته می‌شنوند. آنها که نمی‌دانند اصل ماجرا چیست فکر می‌کنند در جنگل درختان هم به حرف آمده‌اند. اما یک نفر درون بوته مخفی شده است. او از ترس اینکه بقیه را فراری دهد به درون بوته پناه برده است. با تشویق میمون و فیل بالاخره او بیرون می‌آید. او یک موجود فضایی آبی رنگ است که از سفینه‌اش جا مانده است.

موجود فضایی ظاهرا دلتنگ خانه‌اش است و دوست دارد برگردد اما چطور و با چه وسیله‌ای؟ او رفتار دوستانه‌ای دارد و  همه از او خوششان می‌آید. کمی بعد حیوانات جنگل متوجه می‌شوند که دلیل حرف زدنشان قرار گرفتن در کنار گوی جادویی است که موجود فضایی به همراه دارد. موجود فضایی سراغ حیوانات جنگل می‌رود تا شاید به او کمک کنند اما هیچکس نمی‌داند چطور او را برگرداند. موجود فضایی یک راز دارد، او ماموریت دارد تا زمین را تصرف کند. آیا او موفق می‌شود ماموریتش را انجام دهد؟ آیا رفتار دوستانه‌ی حیوانات جنگل تاثیری بر او دارد؟ تماشای انیمیشن نبض جنگل را از دست ندهید.

شما می‌توانید علاوه بر انیمیشن نبض جنگل، دیگر انیمیشن های روز دنیا مانند انیمیشن درخت آرزوها ، اسکوب، لگو شزم جادو و هیولاها ، بی باک، فینیس و فرب کندیس در برابر جهان ، گرگ مادرزاد، غارنشینان 2 و ... را نیز در وب سایت ویزور دانلود و تماشا کنید.

تریلر انیمیشن نبض جنگل Jungle Beat را هم اکنون می‌توانید از وب سایت و اپلیکیشن ویزور کیدز تماشا کنید. لینک دانلود انیمیشن نبض جنگل Jungle Beat با دوبله فارسی به زودی در ویزور قرار خواهد گرفت.