سانتا دستگیر می شود | Gotta Catch Santa Claus
سینمایی مدت زمان: 56 دقیقه سال تولید: 2008

دانلود انیمیشن سانتا دستگیر می شود با دوبله فارسی Gotta Catch Santa Claus

داستان انیمیشن سانتا دستگیر می شود از زبان پسری به نام «تروِر» گفته می‌شود. او همان ابتدای داستان به تماشاگران این قول را می‌دهد که این انیمیشن با تمام داستان‌های کریسمسی که تا به حال دیده‌اید فرق دارد. او می‌گوید که این فیلم بیشتر از اینکه درباره‌ی عید و کریسمس باشد، درباره‌ی سانتا یا همان بابانوئل پیر است. او یک ماموریت مهم دارد و یک پسر با دوستانش به صورت اتفاقی قرار است برنامه‌ی او را به هم بریزند. بله! آن پسر کل داستان را به هم می‌ریزد، آن پسر یک فاجعه تمام عیار به بار می‌آورد، سانتا را بیچاره می‌کند و سال نو را خراب می‌کند. و البته آن پسر خودِ ترور است.

ماجرا از مدرسه‌ی ترور شروع می‌شود. او با دوستش «ورونیکا» مشغول شطرنج بازی کردن است و در همین حین بر سر وجود داشتن یا نداشتن بابانوئل با هم بحث می‌کنند. ترور باور دارد که بابانوئل وجود دارد اما از نظر ورونیکا اینکه یک پیرمرد سوار بر سورتمه‌ای شود که گوزن‌های قطبی آن را می‌کشند و به سراسر دنیا پرواز کند و برای همه‌ی بچه‌ها هدیه ببرد هم خنده دار و هم باور نکردنی است. در نهایت ورونیکا با فرضیه‌های علمی، وجود سانتا (بابانوئل) را انکار می‌کند. ترور برای اینکه نظر ورونیکا را عوض کند تصمیم می‌گیرد در شب سال نو بابانوئل را دستگیر کند... برای دنبال کردن ادامه داستان، پیشنهاد می‌کنیم انیمیشن سانتا دستگیر می شود را تماشا کنید.

انیمیشن سانتا دستگیر می شود یک انیمیشن فانتزی و محصول کمپانی Cookie Jar Entertainment است. این انیمیشن 11 دسامبر 2008 به صورت یک فیلم تلویزیونی پخش شد. انیمیشن دوبله فارسی سانتا دستگیر می شود Gotta Catch Santa Claus را می‌توانید از وب سایت و اپلیکیشن ویزور کیدز تماشا یا در صورت تمایل آن را دانلود کنید. همچنین اگر به انیمیشن‌هایی با موضوع کریسمس علاقه دارید، تماشای انیمیشن دوبله فارسی کلاوس ، گرینچ و قطار سریع السیر قطبی را به شما پیشنهاد می‌دهیم. امیدواریم از تماشای آنها لذت ببرید.