وکسیل | Vexille
سینمایی مدت زمان: 106 دقیقه سال تولید: 2007

دانلود انیمیشن دوبله فارسی وکسیل / Vexille

ماجرای انیمیشن وکسیل در سال 2060 میلادی اتفاق می‌افتد. زمانی که تکنولوژی ربات‌ها در بالاترین حد خودش قرار دارد. مردم کم کم به این فکر افتادند که حضور ربات‌ها در زندگیشان بیش از حد شده است، بنابراین با درخواست سازمان ملل در سال 2067 تحقیقاتی در آمریکا در این زمینه شروع شد. ژاپن که از پیشگامان این تکنولوژی بود، مخالف نظر بقیه بود. او از عرصه بین الملل فاصله گرفت و همه‌ی خارجی‌ها را از کشور بیرون کرد. در نهایت ارتباط ژاپن با دنیا قطع شد.

چند سال گذشت. در این حین نیروهای آمریکایی سعی کردند وارد ژاپن شوند و جلوی کارهای آنها را بگیرند اما موفق نشدند. در این میان تنها یک افسر زن جوان به نام وکسیل موفق می‌شود به توکیو برسد. شهر به دست ربات‌ها اداره می‌شود و در گوشه و کنار شهر گروه‌های معترض در حال شکل گیری یا انجام فعالیت هستند. آیا این مامور جوان موفق می‌شود به تاسیسات اصلی راه پیدا کند؟ تماشای این انیمیشن اکشن و پرماجرا را از دست ندهید.

انیمیشن وکسیل یک انیمیشن علمی-تخیلی ژاپنی است. این انیمیشن در شصتمین دوره از فستیوال بین المللی فیلم لوکارنو / Locarno Festival برای اولین بار اکران شد. این فستیوال بعد از جشنواره‌های کن، ونیز و برلین چهارمین جشنواره معتبر فیلم اروپا به ‌شمار می‌رود. انیمیشن وکسیل بعد از پخش در جشنواره لوکارنو، به 75 کشور از جمله آمریکا فروخته شد. بعد از پخش در آمریکا، تعداد کشورهایی که این انیمیشن را نمایش دادند به 129 کشور رسید.

انیمیشن دوبله فارسی وکسیل / Vexille را می‌توانید از وب سایت و اپلیکیشن ویزور کیدز تماشا کنید. همچنین اگر به تماشای انیمه‌های ژاپنی علاقمند هستید، بهترین انیمه‌های دنیا مثل شهر ارواح و قلعه متحرک هاول در ویزور در دسترس شما علاقمندان قرار دارند. امیدواریم از تماشای آنها لذت ببرید.

عوامل

card image

فومیهیکو سوری

کارگردان

مشاهده آثار

card image

شوسوکه تانی هارا

صداپیشه

مشاهده آثار

card image

میسا کوروکی

صداپیشه

مشاهده آثار

card image

یاسوکو ماتسویوکی

صداپیشه

مشاهده آثار

card image

رومی پاکو

صداپیشه

مشاهده آثار

card image

آکیدو اوتسوکا

صداپیشه

مشاهده آثار