اسکوبی دو در فرار رایانه ای | Scooby Doo
سینمایی مدت زمان: 65 دقیقه سال تولید: 2002

دانلود انیمیشن دوبله فارسی اسکوبی دو در فرار رایانه ای Scooby-Doo and the Cyber Chase

در این قسمت از انیمیشن اسکوبی دو با عنوان اسکوبی دو در فرار رایانه ای داستان از این قرار است که گروه میستری یعنی: فرد، ولما، دافنه، شگی و اسکوبی برای دیدن دوست فرد یعنی اریک به دانشگاه او می‌روند. آنها می‌خواهند علاوه بر دیدن دوستشان از آزمایشگاه ساخت بازی‌های رایانه‌ای هم دیدن کنند. اریک در دانشگاه روی پروژه‌ی ساخت یک بازی کار می‌کند که شخصیت‌های آن اسکوبی و گروه میستری هستند. او برای بچه‌ها توضیح می‌دهد که یک لیزر طراحی کرده که با آن اجسام را از حالت فیزیکی به درون بازی منتقل می‌کند و برعکس.

اما ظاهرا یک مشکل هم برای او به وجود آمده است. یک هیولای سایبری از درون بازی بیرون آمده و مثل یک ویروس برای رایانه‌ها عمل می‌کند. به این صورت که همه‌ی اطلاعات و داده‌ها را از کامپیوترها می‌دزدد. حالا گروه میستری باید دست به کار شوند و هرطور که شده، این ویروس را به جایی که به آن تعلق دارد برگردانند. برای دنبال کردن ادامه داستان، پیشنهاد می‌کنیم انیمیشن اسکوبی دو در فرار رایانه ای را تماشا کنید.

انیمیشن اسکوبی دو در فرار رایانه ای یک انیمیشن علمی-تخیلی و کمدی از مجموعه انیمیشن‌های اسکوبی دو است. این انیمیشن 9 اکتبر 2001 به صورت DVD به بازار عرضه شد. این آخرین همکاری «ویلیام هانا» و «جوزف باربرا» در تهیه یک اثر بود زیرا با مرگ هانا در سال 2001، Hanna-Barbera هم از بین رفت. انیمیشن دوبله فارسی اسکوبی دو در فرار رایانه ای Scooby-Doo and the Cyber Chase محصول کمپانی Hanna-Barbera را می‌توانید از وب سایت و اپلیکیشن ویزور تماشا و یا در صورت تمایل آن را دانلود کنید. همچنین اگر به این انیمیشن علاقمند هستید، دیگر فیلم‌های آن مثل انیمیشن دوبله فارسی اسکوب ، اسکوبی دو: شهر شب ، اسکوبی دو: اهریمن خاموش و اسکوبی دو آغاز یک معما را از ویزور تماشا کنید. امیدواریم از تماشای آنها لذت ببرید.

ضمنا شما می‌توانید ده ها انیمیشن دوبله فارسی جدید مانند انیمیشن شگفت انگیزان 1، اسکوب، انیمیشن متصل ، ترول ها 2 ، ویلوبی ها و ... را نیز در وب سایت ویزور تماشا کنید.