پنگوئن های ماداگاسکار : قبل از کریسمس (زبان اصلی) | The Penguins of Madagascar: All Nighter Before Xmas
انیمیشن کوتاه مدت زمان: 24 دقیقه سال تولید: 2010

دانلود انیمیشن پنگوئن های ماداگاسکار : قبل از کریسمس

پنگوئن های ماداگاسکار را اولین بار در انیمیشن ماداگاسکار دیدیم. 4 پنگوئن باهوش و زرنگ که طرح و نقشه‌هایی باور نکردنی را عملی می‌کنند. مغز متفکر گروه و رئیس بزرگ «اسکیپر» است و «کواسکی»، «ریکو» و «پرایوت» دیگر اعضای باند پنگوئن‌ها هستند. آنها در انیمیشن ماداگاسکار به حیوانات باغ وحش کمک کردند تا فرار کنند و وقتی آنها سر از مکانی نامشخص در آوردند، پنگوئن‌ها یک هواپیمای سقوط کرده را تعمیر کردند تا دوباره آنها را به مقصد دلخواهشان برسانند. خلاصه اینکه هر کاری از این گروه برمی‌آید. ما امروز انیمیشن پنگوئن های ماداگاسکار : قبل از کریسمس را هم برای دانلود در دسترس شما عزیزان قرار داده‌ایم.

در این انیمیشن کوتاه با عنوان انیمیشن پنگوئن های ماداگاسکار : قبل از کریسمس ماجرا از این قرار است که باغ وحش شهر در طول چند روز از تعطیلات کریسمس تعطیل است. پنگوئن‌ها تصمیم می‌گیرند برای خودشان و دیگر حیوانات در باغ وحش یک کریسمس تمام عیار داشته باشند. اسکیپر مثل همیشه کنترل اوضاع را به دست می‌گیرد و تقسیم وظایف می‌کند. او وظایف مختلف مثل اجرای تزئینات، گروه موسیقی، پیدا کردن درخت کریسمس، پختن شیرینی و بابانوئل شدن را روی کارت‌های مختلف می‌نویسد و بین حیوانات پخش می‌کند.

همه از وظایفی که به آنها محول شده خوشحال هستند اما کینگ جولین ناراضی است. او دلش می‌خواهد مهمترین وظیفه را داشته باشد. بنابراین کاغذها را درون یک سطل می‌ریزند و به قید قرعه هر کس یک کاغذ را برمی‌دارد. با این تقسیم وظایف، حالا وضع گروه دیدنی است...

انیمیشن جذاب و دیدنی پنگوئن‌های ماداگاسکار اثری از کمپانی DreamWorks Animation است. نام این کمپانی را در تیتراژ انیمیشن‌های محبوبی مثل شرک ، پاندای کونگ فوکار ، غارنشینان و ماداگاسکار دیده‌ایم. این بار دریم ورکس انیمیشن کوتاهی از پنگوئن‌ها با نام پنگوئن های ماداگاسکار : قبل از کریسمس The Penguins of Madagascar: All Nighter Before Xmas را منتشر کرده است. این انیمیشن و دیگر آثار این کمپانی را می‌توانید در اپلیکیشن و وب سایت ویزور کیدز تماشا کنید.

بالای ۶ سال