الا بلا بینگو | Ella Bella Bingo
سینمایی مدت زمان: 1 دقیقه سال تولید: 2020

دانلود انیمیشن الا بلا بینگو Ella Bella Bingo

دانلود الا بلا بینگو

انیمیشن الا بلا بینگو یک انیمیشن خانوادگی برای کودکان است. این انیمیشن نروژی به زبان انگلیسی و بر اساس سریالی با همین نام ساخته شده است. انیمیشن الا بلا بینگو محصولی از کمپانی انیمیشن سازی Vision Films است و مارس 2020 منتشر شده است. شخصیت اصلی داستان «اِلا» است. او دختر بچه‌ای شاد و خوشرو است که در حومه‌ی شهر در جایی به نام سانشاین گاردن زندگی می‌کند. او با دوستان و همسایه‌هایش چه جوان باشند و چه پیر، رابطه‌ی دوستانه‌ای دارد. الا حتی چند مرغ در خانه دارد که با آنها هم دوست است. او عاشق شعبده بازی است و هروقت یک ایده‌ی جدید و جالب به ذهنش می‌رسد می‌گوید: «بینگو!»

در ادامه انیمیشن الا بلا بینگو خواهید دید که بهترین دوست الا، «هنری» است. او دستیار شعبده بازی‌های الا است. یک روز الا متوجه می‌شود که هنری تا به حال سیرک نرفته است. به همین دلیل تصمیم می‌گیرد یک سیرک در حیاط خانه برپا کند. او برای اجرای این کار از همه کمک می‌گیرد. پیرمرد همسایه کمک می‌‌کند تا چارچوب اصلی سکوی اجرا درست بشود، پیرزن همسایه برای اجراکنندگان لباس می‌دوزد، پدر الا قرار است موسیقی اجرا کند، دوقلوهای همسایه آکروبات بازی کنند و الا و هنری هم شعبده‌بازهای این سیرک شوند.

برنامه‌ها در حال انجام است که یک ماشین لوکس از راه می‌رسد. پسری به نام «جانی» قرار است مدتی در سانشاین گاردن زندگی کند. پدر و مادر جانی راهی یک سفر کاری هستند و او مدتی مهمان خانواده‌ی عمویش است که در همسایگی الا و هنری زندگی می‌کنند. جانی یک دوچرخه‌ی جدید از والدینش هدیه می‌گیرد و دوچرخه‌ی قدیمی‌اش را به هنری می‌دهد. هنری عاشق این هدیه می‌شود و مدتی را به بازی با همسایه جدید می‌گذراند. این قضیه الا را ناراحت می‌کند. او می‌خواهد که هنری فقط با خودش دوست باشد و با هم شعبده بازی کنند اما تفریحات و اسباب‌بازی‌های جانی جذاب‌تر هستند. تکلیف سیرک خانگی الا چه می‌شود؟ آیا همسایه‌ی جدید رابطه‌ی دوستی الا و هنری را خراب می‌کند؟ تماشای انیمیشن الا بلا بینگو را از دست ندهید.

تریلر انیمیشن الا بلا بینگو Ella Bella Bingo را هم اکنون می‌توانید از وب سایت و اپلیکیشن ویزور کیدز تماشا کنید. امیدواریم از تماشای آن لذت ببرید. ما در وب سایت ویزور جدیدترین انیمیشن های دوبله فارسی روز دنیا از جمله انیمیشن درخت آرزوها ، متصل، اژدهای آرزوها ، بچه رئیس، لگو شزم جادو و هیولاها و ... را برای دانلود و تماشا در دسترس شما علاقمندان گرامی قرار داده‌ایم. امیدواریم از تماشای این کارتون های جدید و جذاب لذت ببرید.

لینک دانلود انیمیشن الا بلا بینگو Ella Bella Bingo دوبله فارسی به زودی در ویزور قرار خواهد گرفت.

تصاویر فیلم