باب اسفنجی : فهرست خرید | Shopping List
سریال ها › باب اسفنجی مدت زمان: 56 دقیقه سال تولید: 2018

انیمیشن باب اسفنجی : فهرست خرید دوبله فارسی Shopping List

امروز یکی از محبوب ترین قسمت های سریال انیمیشن باب اسفنجی با عنوان باب اسفنجی : فهرست خرید را به شما تقدیم می‌کنیم. انیمیشن باب اسفنجی شلوار مکعبی SpongeBob SquarePants یک انیمیشن سریالی آمریکایی کمدی و محصولی از کمپانی نیکلودیون است. این انیمیشن از سال 1999 تا کنون از کانال Nickelodeon پخش می‌شود. شخصیت اصلی داستان باب اسفنجی است. او یک اسفنج دریایی با ظاهری شبیه به اسفنج‌های مصنوعی است. باب بسیار خوشرو و مهربان است. او در شهر زیردریایی بیکینی باتم در یک خانه‌ی آناناسی زندگی می‌کند. باب اسفنجی هرروز تجربیات جدیدی را در کنار دوستان و همکارانش یاد می‌گیرد.

در این قسمت از انیمیشن اسپانج باب با عنوان باب اسفنجی : فهرست خرید ماجرا از این قرار است که، مواد اصلی فرمول سری آقای خرچنگ در حال تمام شدن هستند. او، یک فهرست خرید تهیه می‌کند و به باب اسفنجی می‌سپارد تا این مواد را تهیه کند. آقای خرچنگ به باب هشدار می‌دهد که حواسش را جمع کند تا کسی (مخصوصا پلانکتون) به این فهرست خرید دست پیدا نکند وگرنه اتفاقات بدی خواهد افتاد.

در ادامه‌ی انیمیشن باب اسفنجی : فهرست خرید ، باب در مسیرش به سندی برمی‌خورد. سندی که به تازگی ساخت یک وسیله نقلیه را تمام کرده است، به باب پیشنهاد می‌دهد که سوار آن وسیله شود تا به او در تهیه اقلام فهرست خریدش کمک کند. البته پلانکتون که تمام مدت حواسش به رستوران آقای خرچنگ بوده، آنها را از فاصله‌ای نزدیک تعقیب می‌کند. در ادامه چه اتفاقی خواهد افتاد؟ در فهرست خرید نام چه اجناسی نوشته شده است؟ آیا باب موفق می‌شود به موقع همه چیز را تهیه کند؟ تماشای این انیمیشن جذاب را از دست ندهید.

انیمیشن باب اسفنجی : فهرست خرید دوبله فارسی را می‌توانید از وب سایت و اپلیکیشن ویزور کیدز تماشا کنید. همچنین اگر به این انیمیشن علاقمند هستید، تمام قسمت‌های کارتون باب اسفنجی SpongeBob SquarePants مانند باب اسفنجی پاتریک را بیدار نکن با دوبله فارسی در ویزور در دسترس شما علاقمندان قرار دارد. امیدواریم از تماشای آنها لذت ببرید.

ضمنا ما تماشای جدیدترین انیمیشن های دوبله فارسی مانند انیمیشن بی باک 2020 ، به پیش، به سوی خانه ، خانواده پاگنده، فینیس و فرب کندیس در برابر جهان و ... را نیز در وب سایت ویزور به شما پیشنهاد می‌کنیم.