سونیک و سالی
سینمایی مدت زمان: 70 دقیقه سال تولید: 1993

دانلود انیمیشن سونیک و سالی دوبله فارسی Sonic & Sally

انیمیشن سونیک و سالی جزو سریال انیمیشنی آمریکایی-ایتالیایی سونیک خارپشت Sonic the Hedgehog است. این سریال دومین مجموعه انیمیشنی بود که از شخصیت سونیک ساخته شد. نام اولین سریال، ماجراهای سونیک خارپشت Adventures of Sonic the Hedgehog بود و اوایل سال 1993 پخش شد. به طور کلی انیمیشن سونیک برگرفته از یک بازی ویدیویی به همین نام است. این بازی را کمپانی سگا در دورانی منتشر کرد که بازی سوپرماریو برای نینتندو مخاطب جذب می‌کرد و در بین مردم بسیار محبوب شده بود. چیزی نگذشت که سونیک هم مخاطبان خودش را به دست آورد و نه تنها به کتاب‌های کمیک راه پیدا کرد بلکه نهایتا سر از تلویزیون و سینما در آورد.

سونیک یک خارپشت آبی رنگ با سرعتی غیرقابل تصور است. او از این توانایی‌اش در جهت کمک به بقیه و نجات سیاره‌اش استفاده می‌کند. دشمن همیشگی او، دکتر رباتنیک، مخترعی بدجنس و قدرتمند است. سونیک در انجام ماموریت‌هایش از دوستانش هم کمک می‌گیرد. دوست و همراه همیشگی او «تِیلز» است، روباهی که 2 دم دارد و با حرکت دمش به شکل یک هلیکوپتر همپای سونیک پرواز می‌کند. دیگر دوستان سونیک، «نیکول»، «سالی» و اژدهایی به نام «دالسی» هستند. در این قسمت از انیمیشن سونیک با عنوان انیمیشن سونیک و سالی داستان از این قرار است که دکتر رباتنیک شرور، سالی را می‌دزدد و سونیک بقیه باید قبل از اینکه سالی را تبدیل به ربات کنند، او را نجات دهند...

انیمیشن سونیک و سالی دوبله فارسی Sonic & Sally را می‌توانید از وب سایت و اپلیکیشن ویزور کیدز تماشا یا در صورت تمایل آن را دانلود کنید. همچنین اگر به انیمیشن‌هایی که برگرفته از بازی هستند علاقمند هستید، تماشای انیمیشن دوبله فارسی پرندگان خشمگین 2 -The Angry Birds Movie 2 ، پوکمون کارآگاه پیکاچو Pokemon Detective Pikachu و سونیک خارپشت محصول سال 2020 و به کارگردانی Jeff Fowler را به شما پیشنهاد می‌دهیم. امیدواریم از تماشای آنها لذت ببرید. ما در وب سایت ویزور کیدز، تماشای انیمیشن های جدید 2020 مانند ترول ها 2 ، جاسوسان نامحسوس، انیمیشن اژدهای آرزوها ، اسکوب، انیمیشن متصل و ... را نیز به شما پیشنهاد می‌کنیم.

تمام سنین
همه سنین