راکی و بولوینکل | Rocky And Bullyvinkle
سینمایی مدت زمان: 82 دقیقه سال تولید: 2000

دانلود انیمیشن راکی و بولوینکل دوبله فارسی The Adventures of Rocky and Bullwinkle

انیمیشن راکی و بولوینکل با نام کامل انیمیشن ماجراهای راکی و بولوینکل، یک لایواکشن کمدی و ماجراجویانه محصول سال 2000 کمپانی TriBeCa Productions است. در این اثر، شخصیت‌های انیمیشنی در کنار بازیگران سینما به ایفای نقش می‌پردازند. اولین باری که فیلمی به این شکل ساخته شد، فیلم «چه کسی برای راجر ربیت پاپوش دوخت؟ Who Framed Roger Rabbit» محصول 1988 بود. انیمیشن راکی و بولوینکل در واقع برگرفته از انیمیشن سریالی «راکی، بولوینکل و دوستان» است که در سال 1959 از تلویزیون آمریکا پخش می‌شد.

راکی در انیمیشن راکی و بولوینکل یک سنجاب پرنده است. نام کاملش Rocket J. Squirrel است. او خاکستری رنگ است و کلاهی آبی به سرش می‌گذارد. بولوینکل دوست راکی و یک گوزن است. نام کامل او Bullwinkle J. Moose است. در سال 1996 او رتبه 36 را در بین 50 شخصیت برتر انیمیشنی به دست آورد. در فیلم راکی و بولوینکل این دو شخصیت کارتونی در کنار هنرپیشه‌های بزرگی مثل «رابرت دنیرو» و «رنه روسو» حضور دارند.

در انیمیشن راکی و بولوینکل داستان از این قرار است که 35 سال از لغو آخرین اجرای این 2 ستاره‌ی محبوب گذشته است. بولوینکل وضعیت خوبی ندارد و راکی توانایی پروازش را از دست داده است. راوی داستان آنها (که البته هیچ وقت دیده نشده) حالا در گوشه‌ای نشسته و زندگی خسته کننده‌ی خودش را روایت می‌کند. اما اتفاقی ناگهانی باعث برگشتن شخصیت‌های کارتونی شرور به دنیای واقعی می‌شود. آنها حالا به صورت سه بعدی وجود دارند. باید دید نقشه‌ی راکی و بولوینکل برای حل این ماجرا و برگشتن دوباره به میدان چیست؟

انیمیشن راکی و بولوینکل دوبله فارسی The Adventures of Rocky and Bullwinkle را می‌توانید از وب سایت و اپلیکیشن ویزور کیدز تماشا یا دانلود کنید. همچنین از دیگر لایواکشن‌های محبوب سال‌های اخیر، سونیک خارپشت ، انیمیشن پوکمون کارآگاه پیکاچو و شیرشاه هستند که با دوبله فارسی در ویزور در دسترس علاقمندان قرار دارند. امیدواریم از تماشای آنها لذت ببرید.

ضمن آن که می‌توانید جدیدترین انیمیشن های دوبله فارسی 2020 مانند جزیره لاروا ، داستان جینجر، شمال حقیقی ، سه خرس کله پوک، ناجیان اژدها سوار : راز موسیقی اژدر و ... را نیز با بالاترین کیفیت در وب سایت ویزور کیدز تماشا کنید.

عوامل

card image

رابرت دنیرو

صداپیشه

مشاهده آثار

card image

دس مک آنن

کارگردان

مشاهده آثار

card image

رنه روسو

صداپیشه

مشاهده آثار

card image

جیسون الکساندرو

صداپیشه

مشاهده آثار