دار و دسته جنگلی ها / دزدان دریایی | The Jungle Bunch
سینمایی مدت زمان: 53 دقیقه سال تولید: 2011

دانلود انیمیشن دوبله فارسی دار و دسته جنگلی ها – دزدان دریایی

انیمیشن دار و دسته جنگلی ها / The Jungle Bunch یک انیمیشن سریالی فرانسوی محصول سال 2011 است. شخصیت اصلی داستان پنگوئنی به نام «موریس» است که واقعا باور دارد که یک ببر است. اینکه چه اتفاقی افتاد که موریس تصور کرد ببر است و با این تصور بزرگ شد و یک دار و دسته جنگلی برای نجات دیگر حیوانات به راه انداخت، همه و همه در فیلم سینمایی پنگوئن ببری که سال 2017 ساخته شد، به تصویر کشیده شده است.

در این انیمیشن، دار و دسته جنگلی ها در واقع یک گروه نجات هستند. حیوانات جنگل از کوه آتش فشان وسط جنگل به عنوان آژیر خطر استفاده می‌کنند و هر وقت بخاری بالای کوه دیده شود، اعضا متوجه می‌شوند که یک نفر به کمک احتیاج دارد. اعضای این گروه، علاوه بر موریس، پسرش «جونیور» است. جونیور یک ماهی است اما او هم روی پوستش نقاشی دارد و مثل پدرش خود را ببر می‌داند. «پاتریسیا» یک خفاش است، «میگل» یک گوریل است، «گیلبرت» یک شبگرد هندی است و «اَل» و «باب» دو قورباغه که با هم برادر هستند.

در این قسمت از انیمیشن دار و دسته جنگلی ها با عنوان دزدان دریایی داستان از این قرار است که یک کشی دزدان دریایی به جزیره‌ی جنگلی‌ها می‌آید. یک طوطی سخنگو  نقشه‌ی گنج را از کاپیتان آنها ریش قهوه‌ای می‌دزدد و به سمت مرکز جزیره می‌رود. دزدها هم به دنبال او وارد می‌شوند. حالا این بار دار و دسته جنگلی ها باید با دزدان دریایی مواجه شوند...

انیمیشن دوبله فارسی دار و دسته جنگلی ها – دزدان دریایی را می‌توانید از وب سایت و اپلیکیشن ویزور کیدز تماشا یا دانلود کنید. همچنین اگر به این انیمیشن علاقمند هستید، تماشای انیمیشن دوبله فارسی پنگوئن ببری را به شما پیشنهاد می‌کنیم. امیدواریم از تماشای آن لذت ببرید.