پیمان حیوانات | Animals United
سینمایی مدت زمان: 88 دقیقه سال تولید: 2010

دانلود انیمیشن دوبله فارسی پیمان حیوانات / Animals United

داستان انیمیشن پیمان حیوانات در دلتای اوکاوانگو در آفریقا اتفاق می‌افتد. این مکان همیشه خانه‌ای امن برای حیوانات بود اما مشکل کم آبی همه‌ی حیوانات را به مشکل انداخت. همه به دنبال راه حل بودند غافل از اینکه انسان‌ها روی رودخانه سد بستند و این عامل خشکی منطقه شده است. شخصیت‌های اصلی داستان در انیمیشن پیمان حیوانات یک میرکات به نام «بیلی» و دوسش سلطان جنگل هستند. آنها برای حل مشکل پیش آمده، خانه را برای پیدا کردن آب ترک می‌کنند.

 در ادامه انیمیشن پیمان حیوانات بیلی و دوستش به گروه دیگری از حیوانات بر می‌خورند که بعضی از آنها مشخص است مسافت زیادی را برای رسیدن به آفریقا طی کرده‌اند. در میان آنها، یک خرس قطبی به نام «سوشی»، یک کانگرو به نام «توبی»، یک شیطان تاسمانی به نام «اسمایلی»، 2 لاک پشت به نام‌های «وینفرد» و «وینستون»، خروسی به نام «چارلز» و یک شامپانزه به نام «توتو» هستند. آنها در یک مساله اشتراک دارند. همه‌ی آنها به نحوی زندگیشان به دست انسان‌ها نابود شده و حالا همگی به آفریقا سفر کردند.

چیزی نمی‌گذرد که آنها با هم علت کمبود آب را پیدا می‌کنند. آنها با هم متوجه می‌شوند که مردی سودجو به نام آقای اسمیت برای تامین انرژی اقامتگاه تفریحی‌اش یک سد ساخته است. در همین جریانات، شیر جنگل توسط یک شکارچی اسیر می‌شود. حالا این حیوانات که از سراسر دنیا دور هم جمع شده‌اند باید فکری اساسی کنند. آیا موفق می‌شوند حقشان را از انسان‌ها بگیرند؟ تماشای این انیمیشن زیبا را از دست ندهید.

انیمیشن پیمان حیوانات یک انیمیشن کمدی و ماجراجویانه، محصول بریتانیا و آمریکا است. این انیمیشن 7 اکتبر 2010 اکران شد و امتیاز متوسطی از تماشاگران دریافت کرد. انیمیشن دوبله فارسی پیمان حیوانات / Animals United را می‌توانید از وب سایت و اپلیکیشن ویزور کیدز تماشا کنید.

تمام سنین
طنز

عوامل

card image

رالف اشمیت

صداپیشه

مشاهده آثار

card image

توماس فریچ

صداپیشه

مشاهده آثار

card image

کریستف ماریا هربست

صداپیشه

مشاهده آثار

card image

هولگر تپه

کارگردان

مشاهده آثار

card image

راینهارد کلوز

کارگردان

مشاهده آثار