افسانه کورا / رقابت
سینمایی مدت زمان: 63 دقیقه سال تولید: 2012

دانلود انیمیشن دوبله فارسی افسانه کورا – رقابت The Legend of Korra

انیمیشن افسانه کورا یک انیمیشن اکشن و ماجراجویانه است. این انیمیشن سریالی، محصولی از نیکلودیون است و بعد از 4 سال در ادامه‌ی انیمیشن آواتار: آخرین بادافزار Avatar: The Last Airbender ساخته شده است. البته لازم به ذکر است که وقایع انیمیشن افسانه کورا، 70 سال بعد از اتفاقات آخرین بادافزار را نشان می‌دهد. این انیمیشن در 4 فصل با عنوان‌های باد، ارواح، تغییر و توازن ساخته شده و بین سال‌های 2012 تا 2014 پخش شده است.

در این انیمیشن دنیا به 4 بخش اصلی تقسیم شده است. قبایل آب، حکومت خاک، کشور آتش و عشایر باد هر کدام ملت مخصوص به خود را دارند. در این سرزمین‌ها افرادی وجود دارند که می‌توانند عنصر ملت خود را کنترل کنند و اصطلاحا به افزارش در بیاورند. مثلا کسانی که از عشایر باد توانایی کنترل باد را دارند به بادافزار معروف هستند و سبک مبارزه‌ی آنها، برگرفته از سبک مبارزه شرقی است.

در این دنیا، تنها یک نفر است که می‌تواند بر هر 4 عنصر مسلط شود و او آواتار است. او می‌تواند عناصر آب، باد، خاک و آتش را کنترل کند و صلح و امنیت را در میان همه‌ی ملت‌ها برقرار کند. او همچنین رابط بین دنیای انسان‌ها و دنیای ارواح است. نکته‌ی قابل توجه در مورد آواتار این است که در یک لحظه تنها یک آواتار می‌تواند وجود داشته باشد. در صورتی که آواتار بمیرد، روح او به شخص دیگری از ملت دیگر منتقل می‌شود.

در افسانه‌ی کورا بعد از مرگ انگ، روح او به کورا که دختری آب افزار از قبیله جنوبی آب بود منتقل شد. کورا بعد از 13 سال تعلیم مخفیانه، در سن 17 سالگی کارش را به عنوان آواتار جدید شروع کرد. او برای این کار از تنزین، پسر آنگ، کمک گرفت و بعد گروه خودش را تشکیل داد. انیمیشن افسانه کورا – رقابت داستان او را به تصویر کشیده است.

انیمیشن دوبله فارسی افسانه کورا – رقابت The Legend of Korra را می‌توانید هم اکنون از وب سایت و اپلیکیشن ویزور کیدز تماشا کنید. همچنین دیگر قسمت‌های این انیمیشن پرطرفدار در ویزور در دسترس علاقمندان قرار دارند. امیدواریم از تماشای آنها لذت ببرید.