سونیک عملیات روز نابودی
سینمایی مدت زمان: 65 دقیقه سال تولید: 0

دانلود انیمیشن سونیک عملیات روز نابودی با دوبله فارسی The Doomsday Project

در انیمیشن سونیک عملیات روز نابودی ، سونیک یک خارپشت آبی رنگ با سرعتی غیرقابل تصور است. او از این توانایی‌اش در جهت کمک به بقیه و نجات سیاره‌اش استفاده می‌کند. دشمن همیشگی او، دکتر رباتنیک، مخترع بدجنس و قدرتمند است. در این نسخه از سونیک، با نام عملیات روز نابودی، دکتر رباتنیک برنامه دارد تا طی 24 ساعت کل سیاره را نابود کند. سونیک که مدام در حال سر و گوش آب دادن برای مطلع شدن از برنامه‌ی دکتر رباتنیک است، از این قضیه باخبر می‌شود. سپس او برای نجات سیاره محل سکونتشان از دوستانش کمک می‌گیرد.

یکی از دوستان سونیک در آزمایشگاهش بالون‌های کوچکی طراحی کرده است که می‌تواند هر چیزی را نابود و ناپدید کند. سونیک برای نمونه از یکی از آنها برای با خاک یکسان کردن یکی از ربات‌های نابودگر استفاده می‌کند و اثرش فوق‌العاده است. اما مشکل این است که ماشین نابودگر دکتر رباتنیک به بیش از 100 قسمت تقسیم می‌شود و هر قسمت آن به گوشه‌ای از سیاره می‌رود. برای سونیک و دوستانش کنترل این وضعیت سخت است. مشکل دیگر این است که سونیک به اندازه‌ی کافی بالون نابودگر در اختیار ندارد. بنابراین سونیک و دوستانش تصمیم می‌گیرند پنهانی وارد مقر اصلی دکتر رباتنیک شوند و عملیات روز نابودی را قبل از شروع شدنش متوقف کنند. البته موانع و مشکلات زیادی در مسیر منتظر آنها است. آیا موفق می‌شوند به موقع ماموریت خود را انجام دهند؟ تماشای انیمیشن سونیک عملیات روز نابودی را از دست ندهید.

انیمیشن سونیک عملیات روز نابودی دوبله فارسی The Doomsday Project را هم اکنون می‌توانید از وب سایت و اپلیکیشن ویزور کیدز تماشا یا در صورت تمایل دانلود کنید. همچنین اگر به سونیک علاقمند هستید، انیمیشن سونیک خارپشت Sonic the Hedgehog که جدیدترین عنوان سینمایی از این شخصیت دوست داشتنی است، در ویزور در دسترس علاقمندان قرار دارد. امیدواریم از تماشای آن لذت ببرید. همچنین جدیدترین آثار انیمیشن سینمایی جهان از جمله جاسوسان نامحسوس ، انیمیشن روح 2020، انیمیشن به پیش ، ویلوبی ها، ترول ها 2 و ... نیز در وب سایت ویزور کیدز در دسترس شما علاقمندان گرامی قرار گرفته است.