باب اسفنجی : عصبانیت خانم پاف
سریال ها › باب اسفنجی مدت زمان: 63 دقیقه سال تولید: 2014

دانلود انیمیشن باب اسفنجی : عصبانیت خانم پاف با دوبله فارسی

در شهر بیکینی باتم، باب اسفنجی با دوستانش زندگی می‌کند. او در رستوران آقای خرچنگ همبرگرهای مخصوص خرچنگی درست می‌کند. باب اسفنجی بسیار خوش اخلاق و با همه مهربان است. او در تهیه‌ی همبرگر بسیار با استعداد است اما در رانندگی هیچ مهارتی ندارد و شاگرد ثابت کلاس‌های آموزش رانندگی است. اما در این قسمت یعنی باب اسفنجی : عصبانیت خانم پاف قرار است چه ماجرایی اتفاق بیفتد؟

در باب اسفنجی : عصبانیت خانم پاف یک روز جدید در شهر زیر دریایی بیکینی باتم شروع شده است. از خانه‌ی باب اسفنجی سر و صدای شادی کردن به گوش می‌رسد. او بسیار هیجان زده است چون قرار است امتحان رانندگی بدهد. معلم رانندگی او خانم پاف است. خانم پاف یک ماهی بادکنکی است که چون از دست باب اسفنجی زیاد حرص می‌خورد همیشه در حال پف کردن است. باب در واقع بدترین و بی استعدادترین شاگرد تمام دوران تدریس خانم پاف است.

در ادامه انیمیشن باب اسفنجی : عصبانیت خانم پاف می‌بینیم که باب خودش را به محل برگزاری امتحان می‌رساند. خانم پاف در قایق منتظر او است و در هر دو سمت آنها قایق‌های دیگری پارک شده است. باب اسفنجی برای اینکه حرکت کند آن قدر به قایق‌ها می‌کوبد که حسابی آنها را له می‌کند. خانم پاف که بعد از آن همه آموزش انتظار این رانندگی را ندارد پف می‌کند. با هر ضربه‌ی باب او به قدری پف می‌کند که هر لحظه ممکن است بترکد. سپس با دخالت باب آنها تصادف می‌کنند و خانم پاف به شدت آسیب می‌بیند.

در بیمارستان آنها متوجه می‌شوند که کیسه‌ی بادکنکی خانم پاف منفجر شده است و او هیچ وقت پف نخواهد کرد. خانم پاف مثل یک بادکنک خالی شده و از این بابت خیلی ناراحت است. باب با او مهربان است و هرروز به او سر می‌زند اما خانم پاف تصمیم می‌گیرد از او انتقام بگیرد...

انیمیشن باب اسفنجی : عصبانیت خانم پاف با دوبله فارسی را که از محصولات شرکت انیمیشن سازی Nickelodeon است را هم اکنون می‌توانید از وب سایت یا اپلیکیشن ویزور دانلود و تماشا کنید. همچنین تمام قسمت‌های انیمیشن باب اسفنجی از جمله انیمیشن باب اسفنجی شلوارمکعبی جشن تولد بزرگ باب ‌اسفنجی در ویزور در دسترس علاقمندان قرار دارد. امیدواریم از تماشای آنها لذت ببرید.

تمام سنین
طنز