افسانه کورا / قدرت قبیله‌ | Legend of Korra
سینمایی مدت زمان: 68 دقیقه سال تولید: 2012

دانلود انیمیشن دوبله فارسی افسانه کورا – قدرت قبیله

انیمیشن افسانه کورا Legend of Korra یک انیمیشن سریالی آمریکایی و محصولی از نیکلودیون است. این انیمیشن که بین سال‌های 2012 تا 2014 پخش شده است، در واقع دنباله‌ی انیمیشن سریالی، آواتار: آخرین بادافزار است. افسانه کورا هم مثل سری قبلش، محبوب و پرطرفدار شد و نامزد دریافت 41 جایزه از جمله Annie Awards و Daytime Emmy Awards شده است.

اگر بخواهیم با کورا بیشتر آشنا شویم، او در واقع آواتار حال حاضر در شهر جمهوری است. گروه نیلوفر سفید او را در سن 4 سالگی پیدا کردند و 13 سال از او مراقبت کردند و به او آموزش دادند تا بتواند به عنوان آواتار جدید، بعد از چندین سال بالاخره صلح را برقرار کند. او برای تعالیمش از پسر آواتار قبلی، آنگ، هم کمک گرفت و موفق شد به عنوان آواتار فعالیتش را شروع کند.

در این قسمت از انیمیشن افسانه کورا با عنوان افسانه کورا – قدرت قبیله داستان از این قرار است که 2 هفته از همگرایی گذشته است. کورا و تنزین تصمیم می‌گیرند که ملت باد را بازسازی کنند و به همراه ماکو، بولین، آسامی و جینورا راهی سفر می‌شوند. البته از بادافزاران عده‌ی کمی هستند که علاقمند به این موضوع هستند و بقیه میلی به پیوستن به آنها ندارند. سپس کورا و بقیه به امید کمک گرفتن از ملکه‌ی خاک به سرزمین باسینگ سه می‌روند. در آنجا متوجه می‌شوند که ملکه فردی ستمگر است و درگیر مالیات گرفتن از مردم است. حالا باید چاره‌ای دیگر بیاندیشند...

انیمیشن دوبله فارسی افسانه کورا – قدرت قبیله را می‌توانید از وب سایت و اپلیکیشن ویزور کیدز دانلود یا تماشا کنید. دیگر قسمت‌های این انیمیشن نیز در ویزور در دسترس علاقمندان قرار دارند. همچنین، انیمیشن آواتار: آخرین بادافزار که پیش زمینه‌ای بر این سریال است، با دوبله فارسی در ویزور در اختیار علاقمندان قرار گرفته است.