آتلانتیس 2 | Atlantis: The Lost Empire
سینمایی مدت زمان: 95 دقیقه سال تولید: 2001

دانلود انیمیشن آتلانتیس 2 دوبله فارسی Atlantis The Lost Empire

دانلود انیمیشن آتلانتیس 2 دوبله فارسی

به گفته‌ی افلاطون: روزگاری جزیره‌ی آتلانتیس در اعماق دریا ناپدید شد. از آتلانتیس به عنوان شهری افسانه‎ای حدود 300 سال پیش از میلاد مسیح در نوشته‌های فیلسوف یونانی، افلاطون، نام برده شد. شهری که به دلیل فرمانبردار نبودن گرفتار خشم خدایان شد و در اقیانوس اطلس غرق شد. گفته می‌شود این قسمت از اقیانوس هنوز هم مواج است و عبور از آن مشکل است. حالا در انیمیشن آتلانتیس 2 امپراتوری گمشده نیز داستان این گونه آغاز می‌شود که به شهر آتلانتیس حمله می‌شود. ملکه‌ی شهر در حالی که دستان فرزند کوچولویش را گرفته در حال فرار است که ناگهان ناپدید می‌شود. پادشاه از راه می‌رسد و کودک را با خودش می‌برد. همه در حال فرار هستند که کل شهر زیر آب می‌رود.

داستان انیمیشن آتلانتیس 2 سپس از واشنگتن در سال 1914 ادامه پیدا می‌کند. محققی به نام «مایلو» در حال پژوهش بر روی شهر گمشده‌ی آتلانتیس است. او در سمینارش می‌گوید طبق مطالعاتش، 10 هزار سال قبل از آنکه در مصر اهرام را بسازند، مردم آتلانتیس انرژی برق داشتند، پزشکی پیشرفته و حتی بهتر از پزشکی کنونی داشتند. او معتقد است در تمدن آتلانتیس یک منبع انژری وجود داشته که بسیار قدرتمند بوده است. پیشنهاد مایلو این است که باید این شهر گمشده را پیدا کنند تا انرژی آن را استخراج و از آن در جهت پیشرفت تمدن استفاده کنند. طبق محاسبات مایلو، کتابی که حاوی اطلاعات از آتلانتیس است باید جایی در ایسلند باشد.

مایلو هرچه تلاش می‌کند تا نظر هیات مدیره موزه را جلب کند و از آنها برای پیدا کردن کتاب، بودجه بگیرد بی نتیجه می‌ماند و هیچ کس به او توجه نمی‌کند. تا اینکه او به صورت اتفاقی یکی از دوستان پدربزرگش را ملاقات می‌کند که بسته‌ای برای او دارد. در آن بسته همان کتاب گمشده قرار دارد. حالا تمام اطلاعات و حتی مختصات دقیق شهر گمشده آتلانتیس در دستان مایلو است. او تصمیم می‌گیرد یک گروه جمع کند و برای کشف آتلانتیس به دریا بزند... اگر دوست دارید داستان را دنبال کنید، پیشنهاد می‌کنیم انیمیشن آتلانتیس 2 دوبله فارسی را تماشا کنید.

شما می توانید علاوه بر دانلود و تماشای انیمیشن آتلانتیس 2 دوبله فارسی که محصول کمپانی والت دیزنی است، انیمیشن جذاب شرکت هیولاها را نیز که در سال 2001 ساخته شده است از وب سایت ویزور دانلود کنید. 

نقد و بررسی


ثبت نقد جدید

برای ثبت نقد باید وارد سایت شوید.