مربی اژدها 3 : دنیای پنهان | How to Train Your Dragon: The Hidden World
سینمایی مدت زمان: 104 دقیقه سال تولید: 2019

دانلود انیمیشن مربی اژدها 3 دوبله فارسی کامل - How to Train Your Dragon: The Hidden World

انیمیشن چگونه اژدهای خود را تربیت کنیم: دنیای پنهان یا همان مربی اژدها 3 ، مدتی از قسمت دوم گذشته، پدر «هیکاپ» از ریاست روستا کنار رفته، مادرش در آنجا ساکن شده و «هیکاپ» رئیس برک شده است. او با «آسترید» و دیگر دوستانش به شهرهای اطراف سر می‌زند و هرجا اژدهایی در قفس ببیند آن را آزاد می‌کند. همانطور که در قسمت قبل یعنی انیمیشن مربی اژدها 2 دیدیم، در برک تعداد اژدها از آدم بیش‌تر شده و نظم شهر کمی به هم ریخته است. اما همچنان مردم با اژدهایان در صلح زندگی می‌کنند و اژدهاسوارند.

در ادامه داستان، انیمیشن مربی اژدها - با نام دیگر اژدها سواران ، فلش‌بکی به گذشته را نشان می‌دهد. پدر هیکاپ با او درباره‌ی دنیایی پنهان در میان دریاها صحبت می‌کند که در آن اژدهایان زندگی می‌کنند. او می‌گوید این شهر در میان آبشارهای عظیمی است که به دل دریا می‌ریزند. هیکاپ این داستان را به یاد دارد و بدش نمی‌آید آنجا را پیدا کند. از طرفی، یک شکارچی به نام «گریمل» که توانسته حتی اژدهایان خشم شب را هم شکار کند درباره‌ی برک می‌شنود. اینکه آن شهر پر از اژدها است و رئیس آنجا یک خشم شب دارد. گریمل برای به دام انداختن خشم شبِ شهر برک که همان «بی دندان» است، یک خشم شب ماده را سراغ او می‌فرستند و برایش تله می‌گذارد. این اژدهای سفید زیبا که آسترید نامش را خشم روز گذاشته حسابی نظر بی‌دندان را به خودش جلب می‌کند اما همانطور که انتظار می‌رفت در نهایت بی‌دندان اسیر گریمل می‌شود. حالا هیکاپ باید بدون اژدها برای برگرداندن اژدهایش نقشه‌ای بریزد.

اولین قسمت این انیمیشن یعنی انیمیشن مربی اژدها 1 با نام دیگر چگونه اژدهای خود را تربیت کنیم، بعنوان یک انیمیشن اکشن و ماجراجویانه در سال 2010 اکران شد. انیمیشن مربی اژدها 3 به کارگردانی Dean DeBlois که جزو موفق‌ترین دنباله‌های انیمیشن است در ادامه این انیمیشن ساخته شده و از همان روزهای اول نظر طرفداران و منتقدان را به خودش جلب کرد و بازخوردهای بسیار خوبی گرفت. همچنین این قسمت از مجموعه‌ انیمیشن اژدها سواران ، نامزد جوایزی مثل اسکار و گلدن گلوب شد. امیدواریم از تماشای کارتون دوبله فارسی چگونه اژدهای خود را تربیت کنیم: دنیای پنهان یا همان مربی اژدها 3 در وب سایت ویزور لذت ببرید.

از دیگر انیمیشن های 2019 که در سال گذشته با اقبال خوبی از سوی مخاطبین مواجه شد، می توان از انیمیشن جاسوسان نامحسوس نام برد. این انیمیشن جذاب نیز بزودی در وب سایت ویزورکیدز قابل دانلود خواهد بود. ضمن آن که دیگر انیمیشن های روز دنیا مانند سونیک خارپشت ، فروزن، ترول ها 2 ، اسکوب، باب اسفنجی پلیس را خبر کن ، ویلوبی ها، مینیون ها ظهور گرو ، به پیش، انیمیشن روح 2020 و ... در وب سایت و اپلیکیشن ویزورکیدز در دسترس شما عزیزان قرار دارد.

نقد و بررسی


ثبت نقد جدید

برای ثبت نقد باید وارد سایت شوید.