دلگو | Delgo
سینمایی مدت زمان: 97 دقیقه سال تولید: 2008

دانلود انیمیشن دلگو دوبله فارسی Delgo

داستان انیمیشن دلگو از جایی که شروع می شود که در سرزمین «جیمورا»، لاکنی‌ها در صلح و آرامش زندگی می‌کنند. کمی دورتر سرزمینی به نام «نوران» وجود دارد که به خاطر قحطی همه چیزش را از دست داده است. پادشاه نوران سفیرانی را برای پیدا کردن مکان بهتری برای زندگی به اطراف سرزمین می‌فرستد. در این حین بعضی از آنها به جیمورا رسیده و مردمان آنجا یعنی لاکنی‌ها، با آغوش باز آنها را می‌پذیرند. با این حال پادشاه نوران قسم می‌خورد که تا زمانی که تمام مردم سرزمینش را به جای امنی نفرستاده است، خود و خانواده‌اش شهر را ترک نکنند.

فرزند پادشاه نوزاد است بنابراین او خواهر کوچکتر خودش یعنی «سدسا» را برای حکمرانی موقت نوران انتخاب می‌کند. زمان می‌گذرد و همه چیز تغییر می‌کند. نورانی‌ها زمین‌های بیشتری را تصاحب می‌کنند. در نهایت کار به جایی می‌رسد که لاکنی‌ها دیگر حاضر نیستند زمین‌هایشان را با نورانی‌ها تقسیم کنند. سدسا هم تصمیم می‌گیرد به زور زمین‌های آنها را صاحب شود و شروع به حمله و غارت لاکنی‌ها می‌کند. اختلاف میان دو قبیله بالا گرفته و آنها با هم وارد جنگ می‌شوند.

در ادامه انیمیشن دلگو پادشاه نوران از شنیدن خبر جنگ بسیار ناراحت می‌شود و تصمیم می‌گیرد تمام اختیارات خواهرش را از او بگیرد. سدسا که بسیار خشمگین است شبانه همسر پادشاه را می‌کشد اما زمانی که می‌خواهد خود او را هم در خواب بکشد، او بیدار می‌شود. سدسا محکوم می‌شود. بال‌هایش را از او می‌گیرند و او را تبعید می‌کنند. ١٥ سال می‌گذرد و حالا سدسا پر از خشم و نفرت، تصمیم دارد انتقام بگیرد...

انیمیشن دلگو یک انیمیشن آمریکایی محصول سال 2008 و در ژانر علمی-تخیلی است. این انیمیشن با بودجه‌ای در حدود ٤٠ میلیون دلار ساخته شد اما در فروش گیشه‌ای موفق نبود. با این حال، انیمیشن دلگو در فستیوال فیلم برزیلی Anima Mundi برنده‌ی جایزه‌ی بهترین فیلم انیمیشنی شد. انیمیشن دلگو دوبله فارسی را می‌توانید از سایت یا اپلیکیشن ویزور تماشا کنید.

شما می‌توانید علاوه بر این انیمیشن، دیگر انیمیشن های روز دنیا مانند فروزن 2 ، باب اسفنجی اسفنج بیرون از آب، هتل ترانسیلوانیا 3 ، داستان اسباب بازی 4 ، سونیک خارپشت و ... را نیز در ویزور تماشا کنید.

نقد و بررسی


ثبت نقد جدید

برای ثبت نقد باید وارد سایت شوید.