شاهزاده کوچولو | The Little Prince
سینمایی مدت زمان: 108 دقیقه سال تولید: 2015

دانلود انیمیشن شاهزاده کوچولو با دوبله فارسی The Little Prince

انیمیشن شاهزاده کوچولو که یک انیمیشن ماجراجویانه بر اساس داستان شازده کوچولو از آنتوان دو سنت اگزوپری ساخته شده است. این داستان که اولین بار در سال 1943 در نیویورک چاپ شد، به بیش از ٣٠٠ زبان ترجمه شده است و یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های دنیا است. همچنین این کتاب به عنوان بهترین کتاب قرن بیستم در فرانسه انتخاب شده است.

انیمیشن شاهزاده کوچولو The Little Prince بر اساس داستانی به همین نام توسط Mark Osborne ساخته شده است. سال ۱۹۳۵، هواپیمای سنت اگزوپری، که برای شکستن رکورد پرواز بین پاریس و سایگون تلاش می‌کرد، در صحرای بزرگ آفریقا دچار نقص فنی شد و به ناچار در همان‌جا فرود آمد. این اتفاق ایده‌ی نگارش داستان شازده کوچولو شد. چون در داستان هم، خلبانی در کویر با پسری به نام شازده کوچولو آشنا می‌شود که از سیارکی به نام ب612 آمده است. صحبت آنها با توضیحات پسر درباره‌ی گل رز محبوبش در سیارک خودش و روباهی که با او آشنا شده و اهلی کرده است ادامه پیدا می‌کند.

انیمیشن شاهزاده کوچولو که در سال 2015 ساخته شد، در واقع اولین اقتباس سینمایی بلند از داستان شاهزاده کوچولو است. قسمت‌هایی از این انیمیشن که داستان اصلی شازده کوچولو را می‌گوید به صورت استاپ موشن و بقیه قسمت‌ها به صورت انیمیشن کامپیوتری ساخته شده است. این انیمیشن در ماه می 2015 در شصت و هشتمین فستیوال فیلم کن در بخش خارج از رقابت اصلی اکران شد و بازخوردهای بسیار خوبی گرفت.

در این انیمیشن، دختر بچه‌ای ماجراجو بعد از پشت سر گذاشتن اتفاقات زیادی با یک خلبان سالخورده ملاقات می‌کند. این خلبان همان کسی است که برای اولین بار در صحرای بزرگ آفریقا با شاهزاده کوچولو دیدار کرده بود و در واقع راوی داستان شازده کوچولو بود. او از سقوطش و چگونگی آشناییش با شازده کوچولو تعریف می‌کند...

انیمیشن دوبله فارسی شاهزاده کوچولو The Little Prince را می‌توانید از سایت یا اپلیکیشن ویزور تماشا کنید. ضمن آن که دیگر انیمیشن های محبوب سال های اخیر مانند هتل ترانسیلوانیا 2 ، زندگی پنهان حیوانات خانگی، داستان اسباب بازی 4 ، سگ های نگهبان، جاسوسان نامحسوس ، شیمر و شاین، ایوان بی نظیر و... را هم می توانید در وب سایت ویزور دانلود و تماشا کنید.

بالای ۱۰ سال
دخترانه

نقد و بررسی


ثبت نقد جدید

برای ثبت نقد باید وارد سایت شوید.