لاک پشت های نینجا خارج از سایه ها | Teenage Mutant Ninja Turtles: Out of the Shadows
سینمایی مدت زمان: 107 دقیقه سال تولید: 2016

دانلود انیمیشن لاک پشت های نینجا خارج از سایه ها با دوبله فارسی

لاک‌پشت‌های نینجا را می‌شناسید؟ لاک‌پشت‌های نینجا با نام کامل «لاک پشت های نینجای جهش یافته نوجوان ،    داستانی درباره ۴ لاک‌پشت جهش یافته و انسان‌گونه به نام‌های «مایکل‌آنجلو»، «لئوناردو»، «داناتلو» و «رافائل» است. نام این لاک‌پشت‌ها برگفته از هنرمندان عصر رنسانس ایتالیا است و هنر رزمی نینجوتسو را از یک موش به نام استاد «اسپلینتر» که مانند خودشان جهش‌یافته و انسان گونه است آموخته‌اند. آن‌ها در فاضلاب نیویورک بزرگ شده‌اند و حالا ناجی و قهرمان مردم شهر هستند.

مجموعه لاک‌پشت‌های نینجا اولین بار در سال ۱۹۸۴ در یک کتاب داستان مصور نوشته کوین ایستمن و پیتر لایرد معرفی شد و بعدها از روی آن چندین مجموعه انیمیشن، فیلم، بازی ویدئویی، اسباب‌بازی و دیگر محصولات ساخته شد. فیلم اکشن، کمدی و علمی-تخیلی لاک پشت های نینجا خارج از سایه ها Teenage Mutant Ninja Turtles: Out of the Shadows ششمین فیلم از مجموعه فیلم‌های لاک‌پشت‌های نینجا است. اولین فیلم این مجموعه در سال 1990 اکران شد و استقبال بی نظیر مردم، زمینه ساخت قسمت‌های بعدی را فراهم کرد. لاک پشت های نینجا خارج از سایه ها که محصولی از کمپانی «پارامونت پیکچرز» است با بودجه‌ای 135 میلیون دلاری و به صورت آیمکس تولید شده است.  

داستان انیمیشن لاک پشت های نینجا خارج از سایه ها از این قرار است که 2 سال از دستگیری و حبس «شریدر» می‌گذرد و مردم شهر در امنیت و آرامش در حال زندگی هستند. «اپریل» به لاک‌پشت‌ها خبر می‌دهد که متوجه شده دانشمندی به نام «بکستر استاکمن» برای شریدر کار می‌کند. اپریل در حال جمع آوری مدارک است و به آنها هشدار می‌دهد که مراقب شریدر باشند، ظاهرا قرار است او را آزاد کنند. لاک‌پشت‌های نینجا سریعا تجهیزات خود را جمع می‌کنند و سراغ شریدر می‌روند. آنها می‌دانند که در صورت هم پیمان شدن شریدر با اشرار دیگر، نابودی شهر قطعی است...

انیمیشن لاک پشت های نینجا خارج از سایه ها دوبله فارسی را هم اکنون می‌توانید از سایت یا اپلیکیشن ویزورکیدز تماشا کنید. ضمن آن که تمامی انیمیشن های روز دنیا مانند فروزن، جاسوسان نامحسوس ، باب اسفنجی اسفنج در حال فرار، شگفت انگیزان 2 ، زندگی پنهان حیوانات خانگی، اسکوب و ... نیز در ویزور در دسترس شما علاقمندان قرار دارد.

نقد و بررسی

کوشا ۹۹/۰۳/۲۳
عالیست

ثبت نقد جدید

برای ثبت نقد باید وارد سایت شوید.