خانه هیولا | Monster House
سینمایی مدت زمان: 91 دقیقه سال تولید: 2006

دانلود انیمیشن خانه هیولا دوبله فارسی Monster House

در آغاز داستان انیمیشن خانه هیولا در یک روز پاییزی، دختربچه‌ای در حال سه‌چرخه سواری است. ناگهان یکی از چرخ‌هایش به صورت اتفاقی روی لبه‌ی چمن جلوی خانه یکی از همسایه‌ها می‌رود. او در تلاش است که چرخ گیر افتاده را در بیاورد که ناگهان یک پیرمرد عصبانی از خانه خارج می‌شود. او آقای «نبرکرکر» است، کسی که او را به بداخلاقی می‌شناسد. بچه‌های همسایه‌ها می‌دانند او روی ملک شخصی‌اش به خصوص چمن جلوی خانه خیلی حساس است. «نبرکرکر» سر دخترک داد می‌کشد و در حالی که دختر در حال فرار است، سه‌چرخه‌ی او را می‌شکند و با خودش می‌برد.

در خانه‌ی روبه‌رویی، یک پسر نوجوان به نام «دی جی» با دوربینش در حال ثبت وقایع خانه پیرمرد است. او از پیرمرد و خانه‌اش عکس می‌گیرد و رفت و آمدهای او را یادداشت می‌کند. «دی جی» بعد از دیدن این اتفاق سراغ پدر و مادرش می‌رود و به آنها می‌گوید این سومین سه‌چرخه‌ای بود که در این هفته نابود شد. آنها حرف «دی جی» را باور نمی‌کنند اما کاری هم به کارآگاه بازی او ندارد چون فکر می‌کنند او در سن بلوغ است و این مسائل احتمالا عادی است.

در ادامه انیمیشن خانه هیولا خواهید دید که : پدر و مادر «دی جی» در حال رفتن به یک سفر کوتاه هستند و در این مدت قرار است پرستار کودک از او نگهداری کند. یک روز مانده به هالووین و دوست «دی جی» یعنی «چائودر» با توپ بسکتبال جدیدش از راه می‌رسد. آنها در حال بازی هستند که توپ روی چمن‌های «نبرکرکر» می‌افتد. «دی جی» به دوستش می‌گوید بهتر است قید توپ را بزنند اما بعد از خواهش‌های مکرر او تصمیم می‌گیرد برود و توپ را برایش بیاورد. او درست وسط چمن‌ها است که «نبرکرکر» فریاد زنان از راه می‌رسد. او در حال داد کشیدن سر پسرها است که ناگهان روی زمین می‌افتد. یک آمبولانس می‌آید و جسد او را می‌برند.

«دی جی» که خودش را مقصر مرگ پیرمرد می‌داند به اتاقش می‌رود و این بار پرده را می‌کشد چون چیزی برای تماشا وجود ندارد. سپس او یک تماس تلفنی از خانه پیرمرد دریافت می‌کند. او می‌ترسد و به «چائودر» خبر می‌دهد. وقتی آنها نزدیک خانه می‌روند تا سرو گوشی آب بدهند متوجه می‌شوند که آن خانه یک هیولا است و ممکن است آنها را بخورد...

انیمیشن خانه هیولا سال 2006 اکران شد. این انیمیشن نامزد جوایز اسکار و گلدن گلوب در بخش بهترین انیمیشن سال شد اما جایزه به رقیبش انیمیشن خوش قدم رسید. شاید برایتان جالب باشد بدانید که انیمیشن عصر یخبندان 2 نیز دیگر انیمیشن مطرح سال 2006 بود. شما می توانید این انیمیشن و همینطور انیمیشن خانه هیولا دوبله فارسی را در کنار انیمیشن های جدیدی مانند مینیون ها ظهور گرو ، اسکوب، ویلوبی ها و ... از وب سایت یا اپلیکیشن ویزور تماشا کنید.

بالای ۱۰ سال

نقد و بررسی

۹۸/۱۲/۰۳
عالی بود

ثبت نقد جدید

برای ثبت نقد باید وارد سایت شوید.