سونیک ایکس 2 | Sonic X
انیمیشن کوتاه مدت زمان: 30 دقیقه سال تولید: 2003

انیمیشن سونیک ایکس 2 دوبله فارسی - 2 Sonic X

انیمیشن سونیک ایکس 2 قسمت دوم یک انیمیشن ژاپنی است که بر اساس بازی ویدیویی سونیک خارپشت محصول شرکت سگا است. بازی سونیک اولین بار در سال 1991 عرضه شد و تا مدت‌ها جزو محبوب‌ترین بازی‌های ویدیویی بود. کمی بعد به این بازی شخصیت‌های جدید اضافه شد و خودِ بازی هم به شکل دیسک فشرده برای کنسول‌های بازی دیگر عرضه شد. تا اینکه شخصیت سونیک خارپشت به حدی محبوب شد که تصمیم گرفتند از آن یک سریال انیمیشنی تهیه کنند. سال 2003 انیمیشنی با عنوان سونیک ایکس در 2 فصل در توکیو شروع به پخش کرد. کمی بعد این سریال مهمان تلویزیون آمریکا، کانادا، اروپا و خاورمیانه شد.

در انیمیشن سونیک ایکس 2 چند شخصیت انسان‌گونه (مثلا سونیک خارپشتی با آناتومی و دست و پایی شبیه به انسان است.) وجود دارند. این شخصیت‌های انسان‌گونه، در سیاره خود از دست دشمنشان به نام دکتر اِگمن یا همان دکتر رباتنیک فرار کردند و به سیاره زمین آمدند. ماجرا اینطور آغاز می‌شود که سونیک، تیل و امی‌رز قصد دارند یکی از دوستانشان را از دست اگمن نجات دهند. در طی همین درگیری همه‌ی آنها به زمین تلپورت می‌شوند. در سیاره زمین آنها در ابتدا از هم دور می‌افتند. سپس سونیک به دست پسری به نام کریس نجات پیدا می‌کند و به مرور دوستانش را پیدا می‌کند.

انیمیشن سونیک ایکس 2 پس از پخش جهانی، بازخوردهای بسیار خوبی دریافت کرد و منتقدان آن را تحسین کردند. نکته‌ی جالب این است که سونیک در آمریکا و فرانسه خیلی بیشتر از زادگاهش یعنی ژاپن محبوبیت به دست آورد. سپس از سونیک، کتاب مصور و اسباب‌بازی تولید شد. همچنین سال 2018 اعلام شد که قرار است یک فیلم سینمایی از سونیک ساخته و اواخر 2019 پخش شود. با انتشار اولین تریلر سونیک، نسلی که این شخصیت برایشان نوستالژیک بود به شکل ظاهری آن اعتراض کردند. به همین دلیل سازندگان تصمیم گرفتند ظاهر سونیک را اصلاح کنند. در نتیجه اکران این فیلم تا سال 2020 به تعویق افتاد. شما می توانید انیمیشن سونیک خارپشت را نیز در وب سایت دانلود انیمیشن ویزور دانلود و تماشا کنید.

در ضمن انیمیشن سونیک ایکس 1 نیز در وب سایت ویزور در دسترس شما عزیزان قرار دارد. علاوه بر این، اگر به تماشای انیمیشن های هیجان انگیز علاقه دارید انیمیشن جاسوسان نامحسوس نیز می تواند مورد علاقه شما باشد.

بالای ۱۰ سال
اکشن

نقد و بررسی


ثبت نقد جدید

برای ثبت نقد باید وارد سایت شوید.