فصل شکار 4 | Open Season: Scared Silly
سینمایی مدت زمان: 84 دقیقه سال تولید: 2015

دانلود انیمیشن فصل شکار 4 با دوبله فارسی Open Season Scared Silly

دانلود کارتون فصل شکار 4

در انیمیشن فصل شکار 4 یک شب مهتابی زیبا است و حیوانات جنگل در یک کمپ تابستانی دور آتش جمع شده‌اند. الیوت مطابق معمول جمع را به دست گرفته و با پرحرفی‌هایش سر بقیه را گرم می‌کند. تا اینکه الیوت یک خاطره ترسناک از رویارویی با یک گرگینه بزرگ را تعریف می‌کند. او می‌گوید که یک گوزن زیبا در جنگل مورد حمله گرگینه قرار گرفته بود و با حضور الیوت و حرکات نمایشی و قدرت بدنی‌اش گرگینه‌ی بزرگی که چنگال و دندان‌های برنده و ترسناکی داشت ترسید و فرار کرد. همه حیوانات ترسیده‌اند به جز سنجاب که حتی یک کلمه از حرف‌های الیوت را باور نکرده است.

در ادامه کارتون فصل شکار 4 خواهید دید که در این میان از همه بیشتر، بوگ وحشت کرده است چون الیوت در داستانش گفت که گرگینه به دنبال حیوانات چاق است تا آنها را از پا در بیاورد. بوگ فریاد زنان جمع را ترک می‌کند و به جنگل می‌رود. الیوت پشت سر او می‌رود و سعی می‌کند او را متقاعد کند که چیزی برای ترسیدن وجود ندارد و داستانش ساختگی بوده است.

بوگ در پاسخ به او می‌گوید که او در یک پارکینگ خانه بزرگ شده است و وقتش را با تماشای تلویزیون و دوچرخه سواری نمایشی می‌گذرانده است. در کنار بث جنگلبان او زندگی امن و راحتی داشته و حالا ماندن در جنگل آن هم در شبی که ماه کامل است و احتمال حمله گرگینه‌ها وجود دارد کار عاقلانه‌ای نیست و او را به شدت می‌ترساند. الیوت که متوجه می‌شود دوستش حسابی ترسیده است، تصمیم می‌گیرد به او کمک کند تا ترسش را کنار بگذارد و حتی اگر گرگینه‌ای وجود دارد بوگ بتواند با او روبه‌رو شود. اگر مایل هستید بدانید در ادامه داستان چه اتفاقی می‌افتد، تماشای انیمیشن فصل شکار 4 Open Season: Scared Silly محصول کمپانی Sony Pictures Animation را از دست ندهید.

پنج سال بعد از انیمیشن فصل شکار 3 در سال 2015 انیمیشن فصل شکار: گرخیده یا همان انیمیشن فصل شکار 4 پخش شد. تمام قسمت‌های انیمیشن فصل شکار را می‌توانید از سایت یا اپلیکیشن ویزور تماشا و دانلود کنید. این انیمیشن در کنار دیگر انیمیشن های محبوب جهانی مانند ترول ها 2 ، باب اسفنجی در حال فرار، رالف خرابکار 2 ، تینکربل و پیترپن، زندگی پنهان حیوانات خانگی ، فروزن، سونیک خارپشت ، سام آتش نشان، سگ های نگهبان و ... برای دانلود در دسترس شما عزیزان قرار دارد.

بالای ۶ سال