گربه‌ها و سگ‌ها علیه کیتی گالور | Cats & Dogs The Revenge of Kitty Galore
سینمایی مدت زمان: 93 دقیقه سال تولید: 2010

دانلود انیمیشن گربه ها و سگ ها علیه کیتی گالور با دوبله فارسی

دشمنی سگ ها و گربه ها یک دشمنی دیرینه است. آنها هیچ وقت و در هیچ موقعیتی نتوانستند با هم کنار بیایند. در انیمیشن گربه ها و سگ ها علیه کیتی گالور ، رئیس سگ‌ها یعنی دوک استثنایی در تلاش است تا دشمن قدیمی‌اش کیتی گالور را دستگیر کند. اگرچه او امکانات و افراد خوبی در تیمش دارد اما هنوز موفق به گرفتن کیتی گالور نشده است. در نیروی پلیس یک سگ به نام رکس وجود دارد که بخاطر سرپیچی از فرمان موقتا از کار بیکار شده و به بازداشتگاه منتقل شده است. رکس سگ شجاعی است اما دردسر ساز هم هست. همین ویژگی او کافی است تا دوک استثنایی برای گرفتن کیتی گالور روی کمکش حساب کند.

در ادامه انیمیشن گربه ها و سگ ها علیه کیتی گالور دوک با تجهیزاتی که دارد به بازداشتگاه سگ‌ها وارد می‌شود و رکس را فراری می‌دهد. او به رکس می‌گوید برای نجات بشریت بهتر است با آنها همکاری کند. رکس در ابتدا از او می‌ترسد اما بعد که دوک می‌گوید قرار است با گربه‌ها بجنگند او همان لحظه قبول می‌کند...

فیلم انیمیشن گربه ها و سگ ها علیه کیتی گالور Cats & Dogs The Revenge of Kitty Galore که با عنوان گربه‌ها و سگ‌ها 2 هم شناخته می‌شود، محصولی از کمپانی برادران وارنر است. گربه ها و سگ ها علیه کیتی گالور 9 سال بعد از قسمت اول و در ادامه‌ی آن ساخته شده است. اگرچه این فیلم بازخورد خوبی از منتقدان نگرفت اما در گیشه موفق بود. این فیلم با بودجه‌ای در حدود 85 میلیون دلار ساخته شد و بیش از 112 میلیون فروش داشت. همچنین بعد از مدتی یک بازی ویدیویی همنام این فیلم منتشر شد که فروش نسبتا خوبی داشت. انیمیشن گربه ها و سگ ها علیه کیتی گالور را با دوبله فارسی می‌توانید از وب سایت و اپلیکیشن ویزور کیدز تماشا و یا در صورت تمایل آن را دانلود کنید. علاوه بر این، دیگر انیمیشن های جدید 2020 مانند انیمیشن به پیش ، ویلوبی ها، انیمیشن متصل ، اسکوب و ... نیز با دوبله فارسی در وب سایت ویزور در دسترس شما عزیزان قرار دارند. امیدواریم از تماشای انیمیشن های محبوبتان در وب سایت ویزور لذت ببرید.