باب اسفنجی : رانندگی شاد | SpongeBob SquarePants Drive Happy
سریال ها › باب اسفنجی مدت زمان: 58 دقیقه سال تولید: 2018

انیمیشن باب اسفنجی رانندگی شاد با دوبله فارسی SpongeBob SquarePants Drive Happy

امروز یکی از محبوب ترین قسمت های سریال انیمیشن باب اسفنجی با عنوان باب اسفنجی : رانندگی شاد را برای شما آماده کرده‌ایم. انیمیشن سریالی باب اسفنجی یک از محبوب‌ترین و موفق‌ترین تولیدات تلویزیونی است. این انیمیشن 2 دهه است که از کانال نیکلودیون Nickelodeon پخش می‌شود. خالق این انیمیشن کمدی، «استیون هیلنبرگ» است که تحصیلاتش در زمینه‌ی زیست شناسی دریا بوده است. او شهر بیکینی باتم و شخصیت‌های آن را در قالب یک داستان کمدی در دوران دانشجویی‌اش خلق کرد. بعد از فارغ التحصیلی، او در رشته‌ی انیمیشن سازی دوباره وارد دانشگاه شد و مدتی بعد با طرحی اولیه از باب اسفنجی به نیکلودیون رفت. از این طرح برای ساخت یک فصل استقبال شد و اولین قسمت این انیمیشن سریالی، 1 می 1999 پخش شد. البته پخش آن هنوز ادامه دارد.

در این قسمت از انیمیشن SpongeBob با عنوان باب اسفنجی : رانندگی شاد داستان از این قرار است که، باب اسفنجی در یک نمایشگاه اتومبیل مشغول ماشین بازی است که فروشنده از راه می‌رسد. باب اسفنجی سال‌ها است که شاگرد ثابت خانم پاف در آموزشگاه رانندگی بیکینی باتم است اما هنوز موفق به گرفتن گواهینامه رانندگی نشده است. در واقع او بی استعدادترین فرد در کلاس رانندگی است. اما امروز روز شانس او است زیرا صاحب نمایشگاه به او پیشنهاد خرید یک اتومبیل خودران را می‌دهد. به این ترتیب باب می‌تواند بدون داشتن گواهینامه از گشت زدن در بیکنی باتم لذت ببرد. اتومبیل باب خیلی لوکس و پیشرفته است و همین‌ها به مرور برای باب مشکل ساز می‌شود. چه مشکلاتی؟ تماشای این قسمت شاد و پر ماجرا را از دست ندهید.

انیمیشن باب اسفنجی : رانندگی شاد دوبله فارسی SpongeBob SquarePants Drive Happy را می‌توانید از وب سایت و اپلیکیشن ویزور کیدز تماشا کنید. همچنین اگر به این کارتون علاقمند هستید، تمام قسمت‌های سریال انیمیشنی باب اسفنجی مانند انیمیشن باب اسفنجی پاتریک من نیز در ویزور در دسترس علاقمندان قرار دارد. امیدواریم از تماشای آنها لذت ببرید.

از شما دعوت می‌کنیم انیمیشن های دوبله فارسی جدید مانند غارنشینان 2 ، لگو شزم جادو و هیولاها، انیمیشن درخت آرزوها ، به پیش، نبض جنگل ، ایوان بی نظیر، دانشگاه جادویی ، بی باک، الفکین ها : پخت و پز متفاوت و ... را نیز در وب سایت یا اپلیکیشن ویزور کیدز دانلود و تماشا کنید.