باب اسفنجی : وقت استراحت | SpongeBob SquarePants Breakin
سریال ها › باب اسفنجی مدت زمان: 53 دقیقه سال تولید: 2019

انیمیشن باب اسفنجی : وقت استراحت با دوبله فارسی

انیمیشن باب اسفنجی یکی از محبوب‌ترین تولیدات تلویزیونی است. این انیمیشن سریالی که بر اساس آن چند فیلم سینمایی هم ساخته شده است، محصول کمپانی نیکلودیون Nickelodeon است. در ابتدا تصور بر این بود که سریال باب اسفنجی در 1 فصل ساخته و تمام شود اما استقبال بی نظیر مخاطبان این انگیزه را به سازندگان داد تا به ساخت آن ادامه بدهند. حالا حدود 2 دهه است که انیمیشن باب اسفنجی پخش می‌شود و نه تنها کودکان بلکه بزرگسالان را سرگرم می‌کند. یکی از قسمت‌های جذاب این انیمیشن، باب اسفنجی : وقت استراحت است که از هم‌اکنون در ویزور کیدز در دسترس شما قرار دارد.

شخصیت اصلی داستان، یک اسفنج زرد دریایی به نام باب اسفنجی است. او بسیار خوش قلب و سخت کوش است و شخصیتی به دور از هرگونه آلایش دارد. باب در شهر بیکینی باتم زندگی می‌کند و به عنوان همبرگر سرخ کن در رستوران آقای خرچنگ مشغول به کار است. او عاشق شغلش است و تهیه همبرگر را از هر کاری بیشتر دوست دارد.

در این قسمت از انیمیشن باب اسفنجی با عنوان باب اسفنجی : وقت استراحت داستان از این قرار است که یک مامور از اتحادیه کارگران به رستوران آقای خرچنگ می‌رود. او ماموریت دارد که ساعت کار و استراحت کارکنان رستوران را بررسی و در صورت دیدن تخلف، کارفرما را جریمه کند. ناگهان آقای خرچنگ سراغ باب اسفنجی می‌رود و با یک مهربانی زوری و ظاهری او را به بیرون از آشپزخانه هدایت می‌کند تا استراحت کند. جالب این است که باب اسفنجی در تمام سال‌هایی که برای آقای خرچنگ کار کرده است هیچ چیز درباره‌ی اینکه اجازه استراحت داشته نمی‌دانسته. در ادامه چه پیش خواهد آمد؟ ادامه‌ی ماجرا را ببینید، حسابی بخندید و لذت ببرید...

انیمیشن باب اسفنجی : وقت استراحت با دوبله فارسی SpongeBob SquarePants Breakin را می‌توانید از وب سایت و اپلیکیشن ویزور کیدز تماشا کنید. همچنین اگر به این انیمیشن سرگرم کننده و کمدی علاقمند هستید، تمام قسمت‌های آن با دوبله فارسی در ویزور قرار دارند. امیدواریم از تماشای آنها لذت ببرید.

اگر به تماشای انیمیشن های 2020 هم علاقه‌مندید می‌توانید انیمیشن هایی مانند مورتال کمبت : انتقام اسکورپیون ، غارنشینان 2، کهن قصه های وحشی گری ، جزیره لاروا، ناجیان اژدها سوار : راز موسیقی اژدر و ... را نیز با بالاترین کیفیت در وب سایت ویزور تماشا کنید.