تام و جری و جویندگان گنج
سینمایی مدت زمان: 78 دقیقه سال تولید: 2006

دانلود انیمیشن دوبله فارسی تام و جری جویندگان گنج

در انیمیشن تام و جری جویندگان گنج داستان از یک سفر دریایی شروع می‌شود. تام، ملوان کشتی دزدان دریایی است و جری را به عنوان خدمتکار اسیر خودش کرده است. او یک طناب به جری بسته است و از او می‌خواهد کارهایش را برایش انجام دهد. یک روز امواج دریا یک بطری در بسته را به کشتی می‌آورند. تام در بطری را باز می‌کند و در آن نقشه‌ی یک گنج بزرگ را می‌بیند. البته جری هم با دیدن این نقشه وسوسه می‌شود و سعی می‌کند آن را از تام بدزدد. آنها مدتی را به تعقیب و گریز می‌پردازند تا اینکه خرابکاری‌های آنها در کشتی زیاد می‌شود و ناخدا تام را جریمه می‌کند. کمی بعد ناخدا نقشه را پیدا می‌کند و ماجرا به این شکل شروع می‌شود...

انیمیشن تام و جری Tom and Jerry به صورت سریالی با قسمت‌های کوتاه و البته به شکلی صامت از سال 1940 شروع به پخش کرد. پدید آورندگان این انیمیشن ماندگار «ویلیام هانا» و «جوزف باربرا» هستند. این کارتون در 114 قسمت برای کمپانی MGM ساخته شد و پخش آن تا سال 1958 ادامه داشت. از آنجا که این کارتون مورد استقبال مردم قرار گرفت و محبوبیت زیادی به دست آورد، پس از آن هم چندین سریال و فیلم سینمایی از این 2 شخصیت بامزه و جذاب ساخته شد. انیمیشن تام و جری و حمله مهاجمان فضایی و تام و جری در کارخانه شکلات سازی ویلی وانکا از جمله این فیلم‌ها هستند.

انیمیشن دوبله فارسی تام و جری جویندگان گنج را می‌توانید هم اکنون از وب سایت و اپلیکیشن ویزور کیدز دانلود یا تماشا کنید. همچنین اگر به موش و گربه بازی این دو شخصیت علاقمند هستید، تماشای قسمت‌های مختلف انیمیشن کلاسیک تام و جری را در ویزور به شما پیشنهاد می‌دهیم. امیدواریم از تماشای آنها لذت ببرید.