تام و جری و حمله مهاجمان فضایی | Invasion of the Body Slammers
سینمایی مدت زمان: 30 دقیقه سال تولید: 2007

دانلود انیمیشن تام و جری و حمله مهاجمان فضایی Invasion of the Body Slammers

دانلود فیلم سینمایی تام و جری حمله مهاجمان فضایی

کارتون تام و جری یکی از محبوب ترین آثار ساخته شده در تاریخ انیمیشن است. حالا در این قسمت یعنی انیمیشن تام و جری و حمله مهاجمان فضایی ، «جری» مثل همیشه شبانه از لانه‌اش بیرون آمده تا پنیر پیدا کند و بخورد که ناگهان صدای یک برخورد از بیرون نظر او را جلب می‌کند. او دوان دوان از خانه بیرون می‌رود و با یک شی ناشناس روبه‌رو  می‌شود. از درون آن شی سفینه مانند، یک جسم زرد درخشان بیرون می‌آید و خیلی زود آن جسم خودش را شبیه به جری می‌کند. جری وحشت زده می‌شود و از آنجا فرار می‌کند. تام از خواب بیدار می‌شود و جری را جلوی یخچال می‌بیند. او با هر وسیله‌ای سعی می‌کند جری را بزند اما بی‌فایده است زیرا او انگار آسیب ناپذیر شده و دوباره مثل روز اول جلوی تام می‌ایستد.

در ادامه انیمیشن تام و جری و حمله مهاجمان فضایی تام بیچاره هنوز متوجه موضوع نشده و از هر ترفندی برای مهار کردن موش استفاده می‌کند اما شکست می‌خورد. موش فضایی او را حسابی کتک می‌زند اما به جری کاری ندارد و سعی می‌کند با او دوست شود. تام که به بیرون از خانه پرتاب شده، شی فضایی را می‌بیند و متوجه ماجرا می‌شود. سپس سعی می‌کند صاحب خانه را از خطر پیش آمده مطلع کند اما او که فکر می‌کند تام از یک موش کوچولو ترسیده او را از اتاق خوابش بیرون می‌کند. 

خودِ جری هم از آن موش فضایی می‌ترسد و دلش می‌خواهد با تام در یک گروه باشد اما تام که فکر می‌کند به تنهایی از عهده‌ی او برمی‌آید، قبول نمی‌کند. حالا ماجرا کمی خطرناک شده است چون آن موجود فضایی خودش را به هر شکلی می‌تواند در بیاورد... برای دنبال کردن ادامه ماجرا شما را دعوت می‌کنیم فیلم سینمایی تام و جری حمله مهاجمان فضایی را از وب سایت ویزور دانلود و تماشا کنید.

از سال 1940 تا کنون صدها قسمت انیمیشن تام و جری با داستان‌های گوناگون ساخته شده است. از این کارتون محبوب که بیشتر آن را در قالب سریال دیده‌ایم، 14 فیلم سینمایی هم ساخته شده است که همه‌ی آنها به جز تام و جری در کارخانه شکلات سازی ویلی وانکا ، صامت هستند. امیدواریم از تماشای انیمیشن تام و جری و حمله مهاجمان فضایی در ویزور لذت ببرید.

علاوه بر فیلم سینمایی تام و جری حمله مهاجمان فضایی، تماشای انیمیشن باب اسفنجی تعطیلات خانوادگی را نیز به عنوان انیمیشن محبوب این روزها به شما پیشنهاد می کنیم.