گارفیلد‌ 2 | Garfield 2
سینمایی مدت زمان: 82 دقیقه سال تولید: 2006

دانلود انیمیشن گارفیلد 2 با دوبله فارسی Garfield 2

این قسمت از لایواکشن گارفیلد در ادامه‌ی قسمت اول انیمیشن گارفیلد محصول سال 2004 است. در قسمت اول دیدیم که گارفیلد ، گربه‌ چاق، تنبل و پرخور «جان» با ورود سگی به نام «ادی» حسابی قلمرویش بهم ریخت و سعی کرد او را از جان دور کند. در نهایت هم خودِ گارفیلد باعث نجات جانِ ادی شد و آنها با هم دوست شدند. حالا در انیمیشن گارفیلد 2 - Garfield 2 به کارگردانی Tim Hill شاهد ماجرایی جدیدی از گارفیلد هستیم.

داستان انیمیشن گارفیلد 2 از یک قصر باشکوه در سرزمین‌های بسیار دور شروع می‌شود. در این قصر یک گربه‌ی نازپرورده به نام «پرنس» زندگی می‌کند. «پرنس» هیچ زندگی دیگری به جز زندگی در ناز و نعمت را نمی‌شناسد. او صبح از خواب بیدار می‌شود، زنگ آشپزخانه را می‌زند تا خدمه برایش صبحانه مورد علاقه‌اش را آماده کنند و به اتاق خواب مجللش ببرند. سپس او را برای ماساژ و آرایش به اتاق ماساژ می‌برند.

در گوشه‌ی دیگری از دنیا یک گربه‌ی دیگر به نام «گارفیلد» زندگی می‌کند که همان قدر نازپرورده است و خیال می‌کند پادشاه است و فقط قلمروی کوچکی دارد. او با صاحبش «جان» زندگی می‌کند. جان از دامپزشکی به نام «لیز» خوشش می‌آید و تصمیم دارد از او تقاضای ازدواج کند. لیز برای شام به خانه‌ی جان می‌رود و در بدو ورودش به او می‌گوید که قرار است امسال در انجمن پادشاهی حمایت از حیوانات سخنرانی کند و به لندن برود.

جان فرصت خواستگاری را از دست می‌دهد و تصمیم می‌گیرد او هم به لندن برود و به لیز ملحق شود. او ادی و گارفیلد را به مرکز نگهداری از حیوانات خانگی می‌برد اما زمانی که در حال پر کردن فرم است آنها فرار می‌کنند به اتومبیل او برمی‌گردند و در چمدان لباس‌هایش مخفی می‌شوند. همه چیز برای آنها طبق برنامه پیش می‌رود تا اینکه جای گارفیلد به صورت اشتباهی با «پرنس» عوض می‌شود...

انیمیشن گارفیلد 2 با دوبله فارسی را می‌توانید در وب سایت ویزور تماشا کنید. علاوه بر این، اگر به تماشای انیمیشن هایی با موضوع حیوانات خانگی علاقمند هستید، تماشای انیمیشن زندگی پنهان حیوانات خانگی را از دست ندهید. دیگر انیمیشن محبوب با این موضوع نیز سگ های نگهبان است که می توانید کلیه قسمت های آن را در وب سایت و اپلیکیشن ویزور تماشا کنید. اگر به تماشای انیمیشن های جدید 2020 علاقه مند هستید شما را به تماشای بچه رئیس زبان اصلی ، سونیک خارپشت، انیمیشن روح 2020 ، فروزرن 2، ویلوبی ها و ... نیز دعوت می‌کنیم.

عوامل

card image

تیم هیل

کارگردان

مشاهده آثار

card image

جنیفر لاوهیوت

بازیگر

مشاهده آثار

card image

بیل مری

بازیگر

مشاهده آثار

card image

برکین میر

بازیگر

مشاهده آثار

card image

بیلی کانلی

بازیگر

مشاهده آثار

card image

لوسی دیویس

بازیگر

مشاهده آثار